تعمیر جاروبرقی سانی صادقیه

تعمیر جاروبرقی سانی صادقیه

 

معرفی متخصصین باتجربه تعمیر جاروبرقی سانی و برخی از نمایندگی تعمیر جاروبرقی در تهران – تمامی تعمیرکاران و نمایندگی‌های زیر تمامی خدمات تعمیرات جاروبرقی را در تمامی مناطق تهران (غرب، جنوب، شرق و شمال) ارائه خواهند داد.

اوژن سرویس تلاش کرده تا بتواند از باتجربه ترین متخصصان تعمیرات جاروبرقی در تهران و نمایندگی‌های معتبر تعمیر جاروبرقی را در این صفحه معرفی کنید. می‌توانید در این صفحه به شماره تماس تعمیرکار جاروبرقی و قیمت تعمیر جاروبرقی به سادگی دسترسی داشته باشید.

زمان زیادی است که جاروبرقی به یکی از ملزومات هر خانه‌ای تبدیل شده است و در هر خانه حداقل یک نوع از آن وجود دارد. وسیله‌ای که با ایجاد یک اختلاف فشار، خانه و محل کار ما را تمیز و قابل زندگی می‌کند. شاید با این حجم از آلودگی هوا و مشغله‌های کاری، بدون وسیله‌ای مانند جاروبرقی نمی‌شد سطح بهداشت را همچنان بالا نگه داشت. اما اکنون می‌بینیم که جاروبرقی‌های مختلفی برای پاک‌سازی انواع سطوح ساخته شده است. تعمیر جارو برقی و عیب‌یابی آن نیز کاری تخصصی تلقی می شود که نیاز به تجربه دارد.

سرویس جاروبرقی سانی شامل عیب‌یابی و چک کردن قطعات زیر می‌شود:

  • کلکتور
  • موتور جاروبرقی سانی
  • پروانه
  • ذغال
  • بلبرینگ
  • شستشو
  • بادگیری
  • کوک کردن سیم جمع کن

اینکه دستگاهتان را از کجا خریده‌اید اهمیتی ندارد، نمایندگی تعمیرات جاروبرقی سانی می‌تواند در رفع مشکل دستگاه به شما کمک کند. در تعیین قیمت تعمیر جاروبرقی و نوع خرابی قطعه بسیار تاثیر گذار است. علاوه بر این اگر تعمیرات در محل انجام گیرد، علاوه بر اجرت تعمیر، مبلغ کمی برای ایاب و ذهاب تعمیرکار در نظر گرفته می‌شود.

خرابی‌های هرازچندگاه این دستگاه، یادآور این موضوع می‌شود که جاروبرقی نیز مانند سایر وسایل الکتریکی، بعد از مدتی دچار نقص فنی می‌شود و نیاز به تعمیر و تعویض قطعات پیدا می‌کند. در برخی از موارد، خودمان دست به آچار می‌شویم و اقدام به تعمیر جاروبرقی در منزل می‌کنیم. بسیاری موارد نیز ضمانت نامه را استفاده می‌کنیم و از نمایندگی تعمیر جاروبرقی برای این کار بهره می‌بریم. در بخشی از ادامه مطلب، به شما خواهیم گفت که هر ایراد جاروبرقی، ممکن است از کجا سرچشمه بگیرد.

قطعه کالا مرکز پخش قطعات جاروبرقی

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش