تعمیرگاه مولینکس در سعادت آباد

تعمیرگاه مولینکس در سعادت آباد

لیست خدمات ما درنمایندگی تعمیر محصولات خانگی مولینکس

خدمات ارائه شده توسط ما به شرح زیر می‌باشند:

 تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید مولینکس
. تعمیر قهوه ساز توکار مولینکس
. تعمیر قهوه ساز مولینکس
. تعمیر فر مولینکس
. تعمیر مایکروفر مولینکس
. تعمیر جارو برقی مولینکس
. تعمیر جارو شارژی مولینکس و ...

تمامی این خدمات به شما در تعمیر مولینکس اوژن سرویس و لوازم خانگی مولینکس ارائه می‌شوند.

در صورتی که یکی از محصولات برند بی‌نظیر مولینکس را تهیه نموده و به هر دلیلی با عیب فنی مواجه شده یا نیاز به خدمات پس از فروش دارید، تیم پشتیبانی و خدمات ما به عنوان معتبرترین مرکز مولینکس، بدون وقفه و در تمام روزهای هفته، آماده ارائه خدمات به شما می‌باشد. هدف اصلی تیم ما، جلب رضایت شما به عنوان مشتریان گرامی در تعمیرات لوازم خانگی مولینکس است.

 قطعات مولینکس را از قطعه کالا بخواهید .

اوژن سرویس مرکز تعمیرات مولینکس 

معرفی محله سعادت آباد

زمان ایجاد این منطقه در تهران به دهه 20 برمی گردد، در قبل از این زمان این منطقه خالی از هرگونه سکنه بوده است؛ اما در دهه 20 سید ضیاءالدین طباطبایی در زمان قاجار این منطقه را به صورت کلی از شاهزاده محمدجعفر میرزا قاجار خریداری کرد و تمامی اقوام خود که از قضا تمامی آن ها نیز سید بودند را به این منطقه آورد تا بر روی این منطقه کار کشاورزی انجام دهند. جالب است بدانید این بزرگ مرد شیرازی زندگی سیاسی بسیار پرفراز و نشیبی داشته است.

اما داستان قبل تر از نیز وجود داشت و به طور دقیق میتوان گفت در این زمین بزرگ، قلعه‌ حاجی‌سیدحسن قرار داشت که در شرق فرحزاد و جنوب غربی درکه کنونی بود. این قلعه پس از فوت حاجی سیدحسن به منصورآقا نامی رسید و منصورآقا هم آن را فروخت. سه دانگش را شاهزاده محمدجعفر میرزا خرید. و بعدها در ۱۳۲۷ سیدضیاالدین طباطبایی سه دانگ این آقازاده را با ۲۵ هزار تومان به آبادانی خرید.

مالک قدیمی سادات آباد، مارکوپولو سید طباطبایی

اگر علاقه ای به بیوگرافی و داستان های زندگی آدم ها دارید، به شدت توصیه میکنیم تا زندگی نامه سید را بخوانید. این که سعادت آباد کنونی چگونه به وجود ‌آمد را شاید بتوان جرقه اش را کودتای مدرن این سید بدانیم. سید داستان ما در یک روز نامعلومی در سال 1327 خورشیدی در خانواده سیاسی به جهان چشم گشود. زبان های روسی، فرانسه و انگلیسی را در همان دوران کودکی و نوجوانی یاد گرفت و سفرها کرد. پدر سید از خطبای خوب عهد مظفری بود. سید ضیا حمایت خود را از مشروطه با روزنامه نگاری آغاز کرد. از همان ابتدا لباس روحانی را از تن به در و با کت و شلوار در عموم حاضر میشد. زندگی پر تنش سیاسی داشت و بالاخره یک روز همانند همگان تبعید شد.

سردار سپه او را روانه اروپا کرد با همان 25 تومان! و او برای گذارندن زندگی خود به کار تجارت پرداخت او از فرانسه و ایتالیا ماشین وارد میکرد و از ایران قالی و قالیچه خارج. خلاصه که پس از سالها خانه به دوشی و دیار غربت خواهان بازگشت به وطنش شد و موافقت شد که به ایران بازگردد و او در شمال غربی تهران سکنی گزید، که بیابانی هیچ نبود و آستین های خود را بالا زد و کشاورزی را آغاز کرد. به همین دلیل میتوان وجود محله زیبای سعادت آباد را خانه نشینی این پیشگام کودتای مدرن دانست.

مالک قدیمی سعادت آباد تهران سید ضیاءالدین طباطبایی

میراث سید، سادات آباد تا توسعه سعادت آباد تهران

سید تمامی افراد و فامیل را فراخواند تا به آنجا بیایند و سبب شد تا این منطقه به نام سادات آباد نام بگیرد؛ به مرور زمان دیگر افراد غیر سید نیز در این محله به کشاورزی و پرورش خرگوش پرداختند و رونق آنچنانی به سمت این منطقه رواج پیدا کرد، به همین دلیل سادات جای خود را به سعادت ‌داد. انتخاب این اسم برای این محله هر چه میگذرد بیشتر به آن می آید، چرا که برای سکونت در سادات آباد میراث قدیمی سید، باید سعادت داشت.

سعادت آباد معاصر

سالهای متمادی گذشت و مهندس آهی قسمتی از زمین های سید را خرید. او کوی مکانیر و پارک سعادت آباد را طراحی و سپس شروع به ساخت و ساز جدید در محله نمود و بر رونق و توسعه سعادت آباد افزود. شرق سعادت ‌آباد هم ‌‌آتی ساز های فرح دیبا بود که قبل از انقلاب ساخته شده بود و بعد از انقلاب ها هم باکسی ها آن تکمیل گشت.

در مرحله بعدی توسعه اراضی حد فاصل خیابان سعادت آباد تا ٣٥ متری بعثت که قبل از انقلاب زمین های کشاورزی بود، در همین سال ها ساخته شد.

از سال ١٣٥٦ به بعد در این محله پیمانکاران شروع به ساخت و ساز کرده و واحدهای آپارتمانی را به افراد و نهاد های مختلف دادند. بعد از انقلاب نیز زمین های بلوار شهرداری که متعلق به اراضی فرحزاد بود، ساخته شدند و دولت آنها را به کارکنان وزارت معادن، فلزات و نیروی هوایی واگذار کرد.

در دهه 70 بود که ساخت و ساز های گسترده در این منطقه در حد خانه های یک الی دو طبقه ساخته شد، اما پس از آن به مرور در دهه 80 ساخت و ساز های گسترده رخ داد و ساختمان های مدرن در این منطقه جای خود را به بناهای قدیمی دادند.

حال در سال 1402 در گوشه و کنار این خیابانها خانه ها و زندگی های جدیدی در جریان است.

سعادت آباد در یک نگاه

موقعیت مکانی

شمال غربی

مساحت ناحیه

599.19 هکتار

شهرداری منطقه تهران

منطقه 2 تهران

تراکم ناحیه

144 نفر در هکتار

نام قدیمی

سادات آباد

تعداد خانوار

34767

پیش شماره

26 و 22

بافت فرهنگی

خوب

جمعیت حدودی

170 هزار نفر

ترافیک

زیاد

ناحیه

1 هم ناحیه با دریا

آب و هوا

بسیار خوب

این منطقه از نظر اقتصادی، تجاری و مسکن بسیار مهم است و در طول سال‌های اخیر به دلیل قرارگیری در نزدیکی برج‌های تجاری و مسکونی مهمی همچون مرکز خرید میلاد نور، مرکز خرید آرن، مجتمع تجاری رویال، مرکز خرید اپال، جذابیت ویژه‌ای برای مردم شهر تهران دارد.

از دهه ۸۰ با گسترش ساخت و ساز در این منطقه شاهد برج‌های مرتفع و ساختمان‌های چندین طبقه در آن هستیم. اگر تصمیم به خرید آپارتمان سعادت آباد را دارید، برای آگاهی از قیمت آپارتمان سعادت آباد به وب سایت مشاور املاک ما مراجعه کنید. زیرا ما اینجاییم تا بهترین موقعیت خرید آپارتمان را در این محله برای شما با توجه به نیاز و بودجه شما فراهم سازیم.

مذهب، قومیت و بافت فرهنگی

سعادت ‌آباد همانند بقیه مناطق تهران نیز محلی برای زندگی تمامی هموطن های ایرانی عزیز است و به گفته شهرداری این منطقه اقوام کرد، لرد و ترک و .. در اینجا زندگی می کنند. به گفته رئیسی مذهب سعادت ‌‌آبادی ها شیعه و بهاییت است زیرا که تعدادی از بهایی ها در این منطقه سکونت دارند! اما چیزی که انسانها را متمایز میکند انسانیت است که میتوان این را در عمده مردم سعادت ‌آباد نشین دید. زیرا که از نظر اجتماعی نیز ساکنان این محله طبقه بالا و متوسط رو به بالا هستند. عمده زندگی سعادت ‌آبادی ها کارمندی است و حد فاصل پاک نژاد و شهرداری بیشترشان کارمندان شرکت های خصوصی، معلمان و کارمندان بانک هستند.

موقعیت مکانی سعادت آباد

سعادت ‌‌آباد در شمال غربی تهران واقع شده است. سعادت آباد و دریا جز ناحیه یک منطقه دو شهرداری تهران به حساب می آیند. ناحیه یک تهران (دریا و سعادت آباد) ازشمال بزرگراه یادگار امام (ره)، از شرق بزرگراه شهید چمران، از غرب بلوار شهید پاک نژاد و از جنوب خیابان مدیریت و بلوار شهید دادمان دسترسی محلی دارد . و میتوان بطور کلی گفت که از بالا با محله های کوهسار  و شهرک بوعلی و بهرود و پرواز، از پایین با محله دریا، از غرب با آسمان و سپهر و از شرق با آرارات و ونک احاطه شده است.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش