تعمیرات جاروبرقی هیتاچی صادقیه

تعمیرات جاروبرقی هیتاچی صادقیه

هیتاچی جاروبرقی مختلف با مدل های زیبا و ظرفیت ها و مکش های متفاوت تولید کرده است و در انواع سطلی و کیسه ای در بازار موجود است، جاروبرقی هیتاچی ویژگی های منحصربه فرد زیادی دارد مانند:

در برخی از مدل های جاروبرقی هیتاچی بروی دسته آن کنترل برای تنظیم قدرت مکش دارد و کار را آسان تر کرده است، باعث میشود زمانیکه شیء ای را که نباید وارد جاروبرقی شود و مکش می کند فوراً جاروبرقی را خاموش کنید.
در نوع سطلی جاروبرقی هیتاچی دسته ای وجود دارد که باعث می شود تخلیه آشغال ها راحت تر انجام شود.
موتورهای پر قدرت جاروبرقی هیتاچی بسیار زبان زد است و مکش بسیار بالایی دارد.
جاروبرقی هیتاچی در نوع های مختلف خانگی و صنعتی وجود دارد.
در برخی مدل های جاروبرقی هیتاچی خاصیت دمندگی از ویژگی های خاص آن است.

مشکلات رایج در جاروبرقی هیتاچی
جاروبرقی هیتاچی نیز مانند سایر وسایل برقی ممکن است دچار مشکلاتی شود در اینجا به چند مورد اشاره می کنیم:

جاروبرقی هیتاچی روشن نمی شود.
دلایل زیادی می تواند مسبب این ایراد شوند، ابتدا پریز برق و دو شاخه را چک کنید اگر سالم بود احتمالاً رله دچار سوختگی شده و یا مدار سری قطع شده ویا موتور جاروبرقی سوخته است.

مکش جاروبرقی هیتاچی کم شده است.
ممکن است فیلتر جاروبرقی کثیف شده شما باید به صورت دوره ای فیلتر را تمیز کنید، مسیر لوله و یا خرطومی جاروبرقی مسدود شده و یا لوله ها سوراخ شده است، یا کیسه جاروبرقی پر شده است و یا موتور جاروبرقی هیتاچی ضعیف شده و نیاز به تعمیر دارد.

قدرت مکش جاروبرقی هیتاچی کاهش پیدا کرده است.
عواملی همچون خراب شدن زغال جاروبرقی، یاتاقان، کلکتور جاروبرقی و یا نیم سوز شدن موتور می تواند در ضعیف شدن مکش دخیل باشند.

جاروبرقی هیتاچی صدای زیادی از خود تولید می کند.
دلایلی مانند خرابی در پروانه جاروبرقی، بلبرینگ و نگهدارنده های موتوری می تواند باعث صدای غیر عادی جاروبرقی باشند.

جاروبرقی هیتاچی بصورت ناگهانی خاموش می شود.
اگر موتور دستگاه خراب شده باشد و یا دمای جاروبرقی از حد مجاز بیشتر شود دستگاه برای این که به موتور آسیب نزند خاموش می شود.

بوی سوختگی از جاروبرقی می آید.
اگر مشکلی در کاسه نمد و یا موتور دستگاه بوجود آمده باشد بوی سوختگی میدهد و یا باید سوییچ و کلکتور جاروبرقی چک شود.

نکات کلیدی مراقبت از جاروبرقی هیتاچی
مواردی است که اگر شما آنها را رعایت کنید عمر دستگاهتان را بیشتر می کنید مانند:

هرگز گرد و غبار بسیار ریز را با جاروبرقی نکشید زیرا باعث می شود این گرده ها لوله منافذ مخزن را مسدود کنند و باعث خرابی شوند بهتر است ابتدا با یک دستمال خیس آنرا جمع کنید سپس با جاروبرقی تمیز کنید.

جمع آوری خورده شیشه با جاروبرقی بسیار اشتباه است زیاد به مخزن و لوله ها آسیب می زند، اشیاء مرطوب و خیس و یا اجسام داغ مثل زغال یا خاکستر را با مکش جاروبرقی جمع نکنید، هرگز سیم جاروبرقی را نکشید از پریزی استفاده کنید که به محل نظافت شما نزدیک باشد، کیسه ولوله های جاروبرقی و سر برس دار آن را مرتب تمیز کنید تا برای جمع آوری کردن آشغال ها فشار به موتور جاروبرقی نیاید.

تعمیر جاروبرقی هیتاچی توسط تیم حرفه ای اوژن سرویس


از آنجایی که برند هیتاچی برند خوب و عالی است ولی اگر زمانی شما برای تعمیر نیاز به یک تعمیرکار خوب داشتید پیشنهاد می کنیم با مجموعه اوژن سرویس تماس بگیرید زیرا با داشتن تکنسین های ماهر و خبره می توانند جاروبرقی هیتاچی شما را تعمیر کنند و برای اینکه خیالتان آسوده باشد تعمیرات خود را گارانتی می کنند زیرا به کارشان اطمینان دارند و رضایت شما هدف اصلی دکتر آچار می باشد.

 

قطعه کالا مرکز پخش قطعات جاروبرقی 

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش