اوژن سرویس

آرتمیس سرویس artemis services

اوژن سرویس بیش از ۳۰ سال سابقه درخشان در زمینه تعمیر لوازم خانگی دارد. این مجموعه با دراختیار داشتن تعمیرکاران حرفه ای و دوره دیده اقدام به تعمیر انواع لوازم خانگی می نماید.

کلیه خدمات ارائه شده دارای ضمانتامهمی باشد. چنانچه در این مدت دستگاه شما دچار مشکل مشابه شود به رایگان آن را تعمیر خواهیم کرد.

اوژن سرویس با بهره گیری از مهندسان و تعمیرکاران متخصص در امر تعمیر لوازم خانگی ، با بهره گیری از تکنولوژی های روز و مدرن در تعمیر انواع وسایل برقی به تعمیر لوازم برقی شما پرداخته و تمام تلاش خود را جهت جلب رضایت شما هموطنان عزیز ایرانی بکار میگیرد.
دوستان عزیز در تهران و سایر استان ها میتوانند با تماس با اوژن سرویس، از طریق شماره تماس  ارتباط برقرار کرده و از مشاوره کارشناسان متخصص در هر زمینه بهره مند شوند.

[caption id="attachment_941" align="alignnone" width="202"]تعمیرات لوازم خانگی تعمیرات لوازم خانگی[/caption]

امروزه تعمیر لوازم خانگی یکی از مسائلی می باشد که ممکن است هر فردی با آن رو در رو باشد. با گذشت زمان از خرید هر وسیله برقی ، ممکن است مشکلاتی برای آن پیش آید که از شرایط گارانتی خارجی شده باشد و یا گارانتی معتبری نداشته باشد.

– شاید تا کنون برایتان پیش آمده باشد که بعد از تعمیر لوازم خانگی باز هم همان مشکل یا مشکلات جدیدی گریبان گیر شما شده اند و آن دستگاه دیگر مانند روز اول نشده است.

– شاید تا کنون برایتان پیش آمده باشد که با مراجعه به مراکز خدمات پس از فروش و گارانتی دستگاه خود ، قیمت های بالا و یا مشکلاتی جدید برای دستگاه شما عنوان شده است.

– شاید تا کنون برای شما پیش آمده باشد که به این فکر بیافتید که به جای تعمیر لوازم خانگی خود آن را تعویض کنید و دستگاه نو جایگزین آن کنید.

یکی از دلایل این امر از بین رفتن اطمینان افراد برای تعمیر لوازم خانگی خود می باشد که البته کاملا منطقی است.

– آیا قطعاتی که حین تعمیر بر روی دستگاه شما قرار داده می شود و یا تعویض می گردد ، قطعات اصلی می باشند؟

– آیا شما وقعا می دانید که این قطعات اصلی می باشند و تعمیرکاران درست وظایف خود را انجام داده اند؟

– آیا شما وقعا مشکلات دستگاه خود را می دانید و مطمئن هستید که مشکل دستگاه شما دقیقا چه می باشد و چه کاری برای تعمیر آن باید انجام گردد؟

شاید با پاسخ به این سوال ها کمی در تعمیر لوازم خانگی خود تامل کنید و شاید واقعا باید دستگاه جدید جایگزین آن کنید.

اوژن سرویس متخصص در تعمیر لوازم خانگی با بیش از ۳۰ سال سابقه در این امر ، آماده ارائه خدمات به صورت حضوری و غیر حضوری می باشد.

تعمیر بیش از 10 برند لوازم خانگی برتر شامال مولینکس تفال فلر دلونگی فکر روتل چیبو بوش بلک اند دکر روونتا میگل براون و ... توسط متخصصین و مهندسین حرفه ای انجام می شود و یکی از موارد مهم برای تعمیر لوازم خانگی ارائه ضمانت نامه می باشد که این مورد در اوژن سرویس انجام می گردد و بابت تضمین کیفیت خدمات ، ضمانت نامه ارائه می گردد.

همین مورد سبب گردیده تا برای حفظ کیفیت ارائه خدمات ، فقط از قطعات اصلی برای تعمیر لوازم خانگی در اوژن سرویس استفاده گردد.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش