نمایندگی تعمیر لوازم خانگی استاد معین

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی استاد معین

یکی از مواردی که کاربران در فهرست ویژگی های تعمیرات لوازم خانگی از آن یاد می کنند، سطح تخصصی بالای خدمات در این مرکز است. این تخصص، به دلیل حضور تکنسین های دوره دیده و استفاده از تجهیزات پیشرفته در این نمایندگی حاصل شده است.

در واقع کارشناسان ازشد تعمیر در این مرکز با استفاده از پیشرفته ترین ابزارآلات و روش های روز دنیا، این توانایی را دارند که ریزترین مشکلات لوازم خانگی را به صورت حرفه ای ترمیم نمایند. یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه نمایندگی مورد بحث، رعایت اصول مشتری مداری به معنای واقعی است.

مدیریت این مرکز احترام ویژه ای برای حقوق کاربران قائل بوده و کارکنان بخش های مختلف را موظف به تلاش در مسیر مشتری مداری کرده است. به همین دلیل کاربران در مراجعه به نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی، شاهد رعایت حقوق خود بوده و از خدمات این مرکز ابراز رضایت می کنند.

 

اوژن سرویس مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی در استاد معین

استاد معین تهران: کمتر کسی است که به تهران رفته باشد و نام این محله را نشنیده باشد، بهتر است بگوییم این محله از دسترسی و امکانات بسیار خوبی برخوردار است و یکی از دلایل اصلی این موضوع هم وجود میدان آزادی در مجاورت این محله است. در ادامه ایرانیجو به صورت کامل و جامع به بررسی و آشنایی با محله استاد معین می‌پردازد.

این محله در منطقه 9 شهرداری تهران است و از ویژگی‌های بسیار زیادی برخوردار است، این محله شلوغ‌ترین محله‌های این قسمت از تهران است و ترافیک در آن زیاد است.

قدمت این محله به سال 1340 برمی‌گردد و به لحاظ موقعتی در مجاورت میدان ازادی و گردهمایی‌های بزرگ اجتماعی در زمان انقلاب بود.

علاوه برا این موارد محله استاد معین به محله‌های اصلی شهر دسترسی دارد، در گذشته از آب و هوای خوی برخوردار بود اما امروزه یکی از آلوده‌ترین مناطق شهر تهران است.

قسمتی از تاریخ این محله که به نمادی از دروازه‌های ورودی تهران قدیم اختصاص دارد و بخش مهم دیگر آن به اهالی و ساکنین آن مربوط می‌شود که بخش وسیعی از محله را در برگرفته و راضی به ترک و یا نوسازی آن نیستند.

این مورد یکی از دلایل اصلی بافت کهنه و ناامن این محله محسوب می‌شود، موارد گفته شده به احتمال زیاد سبب زلزله خواهد شد.

ساکنین این محله دلیل اصلی هویت تاریخی و فرهنگی این محله بشمار می‌روند و به نوعی این منطقه یکی از مناطق مهم تاریخی پایتخت محسوب می‌شود، اما با این وجود برای نوسازی و اصلاحات منطقه با مسئولین همکاری نمی‌کنند و این موضوع سبب ایجاد مشکلات متعددی می‌شود..

محدوده استاد معین به دلیل بافت سنتی قیمت مناسبی دارد، علاوه بر این دسترسی این محله به سایر محله‌های تهران بسیار کاربردی است و کار افراد متعددی را راحت کرده است.

از آنجاییکه این محله در نزدیکی میدان آزادی است، در طرح ترافیک زوج و فرد قرار نگرفته است از سوی دیگر وجود مترو در این محله سبب شده تا تردد در آن آسان باشد.

کارخانه‌ها، مراکز خرید و جاهای دیدنی متعددی در این محله قرار دارد. به صورت کلی این محله به یکی از بهترین محله‌های این بخش از تهران تبدیل شده است.

بافت محله استاد معین

این محله در کنار سایر محله‌های جنوبی‌تر مدرن‌تر و به نوعی نوساز تر است، اگر چه بیش از 50 درصد خانه‌های این محله از بافت فرسوده و قدیمی برخوردارند.

اکثر ساکنین این محله را بومی‌های این محله یا افراد مجرد که در این محله کار می‌کنند، تشکیل داده‌اند.

 

 

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش