نمایندگی تعمیر لوازم خانگی محله پرواز و بهرود

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی محله پرواز و بهرود

یکی از مواردی که کاربران در فهرست ویژگی های تعمیرات لوازم خانگی از آن یاد می کنند، سطح تخصصی بالای خدمات در این مرکز است. این تخصص، به دلیل حضور تکنسین های دوره دیده و استفاده از تجهیزات پیشرفته در این نمایندگی حاصل شده است.

در واقع کارشناسان ازشد تعمیر در این مرکز با استفاده از پیشرفته ترین ابزارآلات و روش های روز دنیا، این توانایی را دارند که ریزترین مشکلات لوازم خانگی را به صورت حرفه ای ترمیم نمایند. یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه نمایندگی مورد بحث، رعایت اصول مشتری مداری به معنای واقعی است.

مدیریت این مرکز احترام ویژه ای برای حقوق کاربران قائل بوده و کارکنان بخش های مختلف را موظف به تلاش در مسیر مشتری مداری کرده است. به همین دلیل کاربران در مراجعه به نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی، شاهد رعایت حقوق خود بوده و از خدمات این مرکز ابراز رضایت می کنند.

 

اوژن سرویس مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی در میدان بهرود و پرواز

 

این محله فراتر از یک مکان زندگی عادی است؛ اینجا یک دنیایی از چالش ها و امکانات جذاب را به شما ارائه می دهد. محله بهرود، نه تنها یک جایگاه اساسی در نقشه تهران دارد بلکه یک مقصد شگفت آور برای شگفت و تجربه است. زندگی در  این منطقه می تواند تجربه های متفاوتی را برای شما رقم بزند.

در این محله، هر کوچه و خیابان تاریخچه ای دارد و هر مکان یک داستانی برای گفتن دارد. از پارک و مراکز تفریحی گرفته تا رستوران و فروشگاه های مدرن، برود به شما تنوعی بی نظیر از تجربیات فراهم می کند. همچنین، این محله با تماشای جذابیت های طبیعی و فعالیت های اجتماعی پرانرژی شما را به چالش می کشد.

پس با ما همراه شوید و به سفری جذاب در دل محله بهرود بپردازید. اینجا محیطی است که هیجان انگیزی و جذابیت به طور مداوم در آن جریان دارد و منتظر شما برای کشف و تجربه است.

محله بهرود کجاست؟

افراد کمی هستند که محله بهرود را بشناسند و کسانی که اولین بار نام این محله به گوششان می خورد با این سوال رو به رو می شوند که اصلا محله بهرود در کجا قرار دارد و متعلق به کدام منطقه است؟ املاک مثلث میتواند جواب این موضوع را به شما بدهد، پس با ماهمراه باشید.

منطقه بهرود در تهران، یکی از محلات زیبا و خوش آب و هوای است که در ناحیه 9 منطقه 2 تهران واقع شده است. این منطقه از چهار جهت به معالم طبیعی و جاذبه های شهری متصل است. از شمال به کوهسار و رشته کوه های البرز، از شرق به خیابان مفیدی، خیابان دشت بهشت وخیابان اوین، از جنوب به بزگراه یادگرا امام و بلوار سعادت اباد و از غرب به بلوار پیام و میدان بهرود محدود می شود.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش