نمایندگی تعمیر لوازم خانگی بلوار فردوس

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی بلوار فردوس

یکی از مواردی که کاربران در فهرست ویژگی های تعمیرات لوازم خانگی از آن یاد می کنند، سطح تخصصی بالای خدمات در این مرکز است. این تخصص، به دلیل حضور تکنسین های دوره دیده و استفاده از تجهیزات پیشرفته در این نمایندگی حاصل شده است.

در واقع کارشناسان ازشد تعمیر در این مرکز با استفاده از پیشرفته ترین ابزارآلات و روش های روز دنیا، این توانایی را دارند که ریزترین مشکلات لوازم خانگی را به صورت حرفه ای ترمیم نمایند. یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه نمایندگی مورد بحث، رعایت اصول مشتری مداری به معنای واقعی است.

مدیریت این مرکز احترام ویژه ای برای حقوق کاربران قائل بوده و کارکنان بخش های مختلف را موظف به تلاش در مسیر مشتری مداری کرده است. به همین دلیل کاربران در مراجعه به نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی، شاهد رعایت حقوق خود بوده و از خدمات این مرکز ابراز رضایت می کنند.

 

اوژن سرویس مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی در بلوار فردوس

 

بلوار فردوس یکی از محله‌های قدیمی تهران است و قدمتش به دهه‌های 40 و 50 شمسی می‌رسد. این بلوار، از شرق به غرب کشیده شده و در گذشته به صورت یکپارچه بوده است اما این روزها آن را توسط بزرگراه ستاری به دو فردوس شرقی و غربی (بلوار ناصر حجازی) تقسیم کرده‌اند. بلوار فردوس شرقی در حد فاصل بزرگراه ستاری و فلکه اول صادقیه قرار دارد و در سال‌های اخیر، به عنوان یکی از مقاصد محبوب برای شکم‌گردی و خرید شمرده می‌شود. اگر در امتداد این بلوار حرکت کنید با انواع فست‌فودها، رستوران‌های ایرانی، جیگرکی و ویتامینه، شیرینی‌فروشی و ... مواجه می‌شوید و حتما یکی از این‌ها، شما را برای چشیدن مزه‌های دلچسب وسوسه می‌کنند. 

مرکز خرید آیریک سنتر یکی دیگر از مکان‌های مهم در بلوار فردوس شرقی‌ست که فرصت خوبی برای خرید پوشاک و کیف و کفش در اختیارتان می‌گذارد. البته در امتداد بلوار مغازه‌های کوچک و بزرگی هم به چشم می‌خورند و از آن‌ها هم می‌توان انواع وسایل مورد نیاز را خریداری کرد. باشگاه‌های ورزشی، آموزشگاه‌های زبان، گلفروشی و تره‌بار و ... هم دیگر مکان‌هایی هستند که امکانات و خدمات لازم را برای مردم ساکن این بلوار فراهم می‌کنند. 

در آخر باید به خط متروی صادقیه اشاره کنیم که درست در تقاطع فردوس و صادقیه قرار دارد و امکان دسترسی به این منطقه را از سراسر شهر به راحتی فراهم می‌کند. 

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش