نمایندگی تعمیر لوازم خانگی اوژن سرویس ستارخان

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی اوژن سرویس ستارخان

یکی از مواردی که کاربران در فهرست ویژگی های تعمیرات لوازم خانگی از آن یاد می کنند، سطح تخصصی بالای خدمات در این مرکز است. این تخصص، به دلیل حضور تکنسین های دوره دیده و استفاده از تجهیزات پیشرفته در این نمایندگی حاصل شده است.

در واقع کارشناسان ازشد تعمیر در این مرکز با استفاده از پیشرفته ترین ابزارآلات و روش های روز دنیا، این توانایی را دارند که ریزترین مشکلات لوازم خانگی را به صورت حرفه ای ترمیم نمایند. یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه نمایندگی مورد بحث، رعایت اصول مشتری مداری به معنای واقعی است.

مدیریت این مرکز احترام ویژه ای برای حقوق کاربران قائل بوده و کارکنان بخش های مختلف را موظف به تلاش در مسیر مشتری مداری کرده است. به همین دلیل کاربران در مراجعه به نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی، شاهد رعایت حقوق خود بوده و از خدمات این مرکز ابراز رضایت می کنند.

 

اوژن سرویس مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی در ستارخان

 

خیابان ستارخان (نام پیشین: خیابان تاج)[۱] یکی از مهمترین خیابان‌های شهر تهران است که تماماً در منطقه ۲ شهرداری تهران قرار گرفته‌است. ستارخان در واقع نام یکی از سرداران جنبش مشروطه ایران است.[۲][۳]

این خیابان که پیش از انقلاب اسلامی ایران خیابان تاج نام داشت، از میدان دوم صادقیه (آریاشهر) آغاز شده و پس از گذر از میدان اول صادقیه به تقاطع خیابان خسرو می‌رسد. پس از آن خیابان دو طرفه شده و از زیر پل‌های بزرگراه یادگار امام و پل ستارخان عبور می‌کند تا به سه راه تهران ویلا برسد. پس از آن خیابان باقرخان از آن منشعب می‌شود تا در میدان توحید که در گذشته میدان کندی نام داشت[۱] به انتهای خود می‌رسد.

خیابان ستارخان از طریق ایستگاه مترو توحید و ایستگاه مترو مدافعان سلامت و ایستگاه مترو طرشت قابل دسترسی است.

گفته می شود که محله ستارخان در ابتدا جزو باغات طرشت بوده است که چند سال پیش از انقلاب به مرور در آن ساخت و ساز توسط مهاجرین اهل خمین و یزد انجام شد. [۴]

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش