تعمیر بخارپز تفال

تعمیر بخارپز تفال

نمایندگی تعمیرات بخارپز تفال واقع در اوژن سرویس با هدف ارتقای کیفیت خدمات و مشتری مداری اقدام به ایجاد شعب فعال در شمال، جنوب، شرق و غرب تهران نموده است تا مشتریان این دستگاه درخواست خود را ثبت کنند. 

 

 

نحوه تماس جهت تعمیرات بخارپز تفال در اوژن سرویس

نحوه تماس با نمایندگی تعمیرات بخارپز تفال در تهران:

 

  1. برای ثبت درخواست تعمیر دستگاه به وب سایت اوژن سرویس مراجعه کنید
  2. همچنین ممکن است نیاز به تعویض برد یا تعمیر برد باشد، دستگاه به مرکز پشتیبانی اوژن سرویس برده می شود که ظرف 72 ساعت کاری تعمیر و عودت داده می شود.
  3. تعمیرات با استفاده از قطعات اصلی انجام می گردد.
  4. برای افزایش اعتماد کاربران به شما فاکتور و گارانتی ارائه می شود.
  5. تماس با مشتری برای اطلاع از میزان رضایت آنها از روند تعمیر بخارپز تفال نیز صورت می گیرد.

برای تعمیر بخارپز تفال در اوژن سرویس از چه روش هایی می توان استفاده کرد؟

در صورتی که به تازگی با بروز مشکلاتی در کارکرد بخارپز تفال خود مواجه شده اید و به دنبال استفاده از خدمات بخارپز تفال هستید، می توانید از خدمات نمایندگی مجاز اوژن سرویس استفاده نمایید. این مجموعه خدمات تعمیرات بخارپز تفال را به روش های مختلفی به مشتریان عزیز ارائه می نماید:

 

  1. در این روش امکان مراجعه به مرکز مجهز اوژن سرویس به صورت حضوری و تحویل دستگاه معیوب جهت تعمیر آن وجود دارد. شما با مراجعه به بخش تماس با ما می توانید آدرس نمایندگی اوژن سرویس را مطالعه نمایید.

 

خدمات نمایندگی تعمیرات بخارپز تفال در تهران

مشتریانی که در مناطق مختلف شهر تهران شامل شمال، جنوب، شرق، غرب و مرکز می باشند، در هفت روز هفته و به صورت 24 ساعته امکان استفاده از خدمات بخارپز تفال در اوژن سرویس را دارند. 

 

 

تعمیرات بخارپز تفال در اوژن سرویس چقدر زمان میبرد؟

همواره یکی از سوالاتی که توسط مصرف کنندگان از تعمیرکاران پرسیده می شود، این است که تعمیر بخارپز تفال چقدر زمان می برد؟  در صورتی که به دستگاه را به کارگاه مجهز اوژن سرویس منتقل نمایید، دستگاه سریعا تعمیر شده و به شما تحویل داده می شود. در صورتی که نیاز به تعویض قطعات بخارپز تفال و مهم دستگاه نظیر موتور، برد الکترونیکی و … باشد، پس از تعویض قطعات و کمتر از 100ساعت کاری می توانید آن را تخویل بگیرید.

هزینه تعمیرات بخارپز تفال

هزینه تعمیرات بخارپز تفال توسط اتحادیه تعمیرگاه های مجاز تعیین می شود. تعمیرگاه های مجاز خدماتی را با قیمت مناسب ارائه می دهند که باعث آسایش مشتری می شود. هزینه تعمیر بخارپز تفال شامل استفاده از قطعات اصلی در حین تعمیر و دستمزد تعمیرکار حرفه ای می باشد. در نتیجه مشتریان از قیمتی که به تعمیرگاه مجاز می پردازند رضایت دارند. اگر از هزینه تکنسین اوژن سرویس راضی باشند، دستگاه تعمیر می شود. در پایان کار، فاکتور هزینه به مشتری ارائه می شود و بر اساس آن هزینه دریافت می شود و ضمانت نامه کتبی پس از انجام تعمیرات به شما تحویل داده می شود.

 

لوازم یدکی و قطعات بخارپز تفال را از قطعه کالا بخواهید.

اوژن سرویس مرکز تخصصی تعمیرات بخارپز تفال در تهران

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش