فروش انواع پاکت جاروبرقی در قطعه کالا

فروش انواع پاکت جاروبرقی در قطعه کالا

فروش پاکت اصلی و یا کیفیت انواع جاروبرقی توسط  یکی از مهم ترین دغدغه ی افراد، بعد از خرید جاروبرقی، این موضوع می باشد که در صورت نیاز به تعویض کیسه یا پاکت جاروبرقی، کیسه مرغوب و با کیفیت را از کجا خریداری کنند. زیرا استفاده از کیسه های تقلبی می تواند بسیار مشکل ساز شود. نکته ی بسیار مهمی که در مورد خرید پاکت جاروبرقی باید به آن توجه داشته باشید، این است که هنگام خرید، علاوه بر اورجینال بودن پاکت، حتما از کیسه ی متناسب با مدل جاروبرقی تان برای دستگاهتان استفاده کنید، تا عملکرد دستگاه به درستی انجام شود و مشکلی برای آن به وجود نیاید. پاکت های تقلبی، راندمان دستگاه شما را پایین می آورند و آسیب جدی و جبران ناپذیری را به دستگاه شما وارد می کنند.

پاکت های مختلف جاروبرقی

پاکت های جاروبرقی، انواع مختلفی دارند. انواع کیسه جاروبرقی به دو صورت دائمی و یک بار مصرف می باشند. همان طور که از اسم آن ها نیز پیداست، کیسه های دائمی، کیسه هایی می باشند که این امکان در آن ها وجود دارد تا در صورت پر شدن، تنها با خالی کردن آن ها، مجدد بتوانید از آن ها استفاده کنید. در صورتی که کیسه های یکبار مصرف، بعد از پر شدن دیگر نمی توانید از آن ها استفاده کنید و باید آن ها را دور بیاندازید و از یک کیسه جدید استفاده کنید.

قاعدتا قیمت پاکت های دائمی بیشتر از پاکت های یک بار مصرف می باشد. زیرا می توانید به دفعات بیشتری از آن ها استفاده کنید، چون کیسه های دائمی قابل شستشو هستند.  در صورتی که در مورد پاکت های یک بار مصرف، بعد از پر شدن پاکت، باید آن را دور بیاندازید و یک پاکت جدید را جایگزین کنید. اما مزیت کیسه های یک بار مصرف، بهداشتی بودن آن ها می باشد. اکثر کیسه های یکبار مصرف دارای درپوش می باشند تا هنگام خارج کردن آن ها از دستگاه گرد و خاک و زباله ها به بیرون ریخته نشوند. پاکت های دائمی معمولا از جنس پارچه ای هستند و پاکت های یک بار مصرف معمولا از جنس کاغذی می باشند. همچنین پاکت های جاروبرقی می توانند، یک لایه، دو لایه، سه لایه و یا چهار لایه باشند. کیسه های ۴ لایه معمولا دارای میکروفیلتر اضافی می باشد و این بدین معناست که باعث می شود تا گرد و غبار وارد موتور دستگاه نشوند. همچنین ابعاد پاکت ها به مدل و اندازه ی دستگاه شما بستگی دارد. هنگام خرید کیسه، توجه داشته باشید که حتما کیسه ای که مخصوص دستگاه شما می باشد را خریداری کنید.

کاربرد پاکت جاروبرقی

پاکت یا کیسه جاروبرقی یکی از مهم ترین اجزای جاروبرقی می باشد. این قطعه نسبت به سایر قطعات دستگاه، قیمت بالایی ندارد، اما بدون آن، جارو کشیدن امکان پذیر نمی باشد. پر شدن بیش از حد کیسه جاروبرقی نیز موجب کم شدن مکش، وارد شدن فشار زیاد به موتور دستگاه، جمع نشدن آشغال ها از زمین، ترکیدن و نفوذ گرد و خاک به بیرون، افزایش مصرف انرژی ، سوختن موتور و… می شود. بهتر است تا زمانی که دو سوم کیسه پر شد، آن را تخلیه و یا تعویض کنید.

همچنین امروزه پاکت های آنتی باکتریال در بازار وجود دارند. این پاکت ها برای افرادی که حساسیت دارند بسیار مناسب می باشد. برخی از کیسه ها با یک عدد فیلتر هوا همراه می باشند. به طور معمول بعد از تعویض هر ۴ یا ۵ عدد کیسه، لازم است تا فیلتر هوای دستگاه نیز تعویض شود. همچنین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید، این است که اگر کیسه ی دستگاه شما از نوع یک بار مصرف است، هرگز اقدام به تخلیه آن و استفاده ی مجدد از آن نکنید و حتما آن را تعویض کنید. زیرا این کار باعث آسیب رساندن به دستگاه شما می شود.

 

هزینه و قیمت خرید پاکت جاروبرقی

قیمت پاکت جاروبرقی بسته به مدل دستگاه شما و کیفیت پاکت، متغیر می باشد. در نتیجه برای اطلاع دقیق از قیمت پاکت جاروبرقی لطفا با شماره تلفن های درج شده در این صفحه تماس حاصل فرماییید تا کارشناسان ما راهنمایی ها لازم را به شما ارائه دهند و جهت تهیه و خرید پاکت جاروبرقی مشاوره و اطلاعات لازم را به شما بیان کنند.

معرفی قطعه کالا و اوژن سرویس

مجموعه قطعه کالا با همکاری اوژن سرویس یکی از مراکز تخصصی تعمیرات و فروش انواع قطعات و لوازم جانبی جاروبرقی در تهران می باشد. این مجموعه تعمیرات جاروبرقی شما را با بالا ترین کیفیت ممکن انجام می دهد. همچنین تمامی قطعات اورجینال جاروبرقی، به تهران و شهرستان ارسال می شوند. ارسال قطعات جاروبرقی در تهران در همان روز و ارسال قطعات جاروبرقی به شهرستان ( تمام نقاط ایران )، طی یک روز کاری امکان پذیر می باشد. همچنین تمامی قطعات در این مرکز، شامل گارانتی معتبر و کتبی فروش می باشند. همچنین فروش انواع کیسه جاروبرقی در این مرکز به صورت تکی و عمده امکان پذیر می باشد.

مزایای استفاده از پاکت جاروبرقی مرغوب و اورجینال

  • کارکرد بهتر دستگاه
  • افزایش عمر مفید دستگاه
  • جذب بهتر گرد و غبار
  • جای گیری صحیح در داخل دستگاه
  • مقاومت بالا در برابر پارگی
  • وجود فضای بیشتر برای جمع آوری آشغال ها ( عدم نیاز به تعویض پاکت در مدت زمان کوتاه )
  • کاهش مصرف انرژی
  • افزایش طول عمر مفید موتور ( جلوگیری از داغ شدن موتور )
  • عدم خروج گرد و خاک به بیرون از داخل پاکت دستگاه
  • عدم آلودگی محیط
  • فیلتراسوین بسیار قوی

فروش پاکت جاروبرقی در تمام برند ها

در مجموعه قطعه کالا فروش انواع پاکت جاروبرقی سامسونگ ( Samsung )، ال جی ( LG )، بوش ( Bosch )، الکترولوکس( Electrolux ) ، آاگ ( AEG )، پاناسونیک( Panasonic )، جنرال ( General )، هوور  ( Hoover )، پارس خزر  ( pars khazar )، فیلیپس ( Philips )، آزمایش ( azmayesh )، مولینکس  ( moulinex )، پاسا( pasa )، میله ( Miele )، ناسیونال( National )، زیرووات ( ZEROWATT )، زیمنس  ( siemens )، پرشینال( Pershinal )، کارچر( Karcher )، صنام ( Sanam )، دیاموند ( Diamond )، تفال( Tefal )، رونتا  ( Rowenta )، ویرپول( Whirpool )، ناسا الکتریک  ( NASA electric )، فلر ( Feller )، مگا ایر  ( MgaAir )، هایجین( Hygiene )، گاستروبک( Gastroback )، فکر( Fakir )، وکس ( Vax )، توشیبا ( Toshiba )، هایر  ( Haier )، هاردستون ( Hardstone )، گوسونیک ( Gosonic )، شارپ ( Sharp )، سینبو  ( SINBO )، دوو ( Daewoo )، دلونگی ( Delongi )، تکنو( Techno ) ، پاور پلاس  ( POWER PLUS )، پاکشوما ( Pakshoma )، اسنوا ( SNOWA )، هایسنس ( Hisense )، پاسا  ( Pasa )، تیوا ( Tiwa )، کنوود ( KENWOOD ) و… موجود می باشد. در این مرکز صد ها مدل پاکت جاروبرقی وجود دارد و شما با تماس با مجموعه قطعه کالا ، می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان ما نیز بهره مند شوید.

قطعه کالا مرکز فروش لوازم جانبی و قطعات جاروبرقی 

اوژن سرویس مرکز تخصصی تعمیرات جاروبرقی

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش