تعمیر چای ساز فلر صادقیه

تعمیر چای ساز فلر صادقیه

شرکت لوازم خانگی فلر

کمپانی فلر (Feller) در سال ۱۹۹۴ میلادی در شهر دوسلدورف آلمان تاسیس شد. در ابتدای تاسیس، این شرکت تمرکز خود را بیشتر بر فناوری و مدیریت بنا نهاده بود اما در ادامه به سمت تولید لوازم خانگی با کیفیت روی آورد.

امروزه این شرکت علاوه بر آلمان، در کشورهایی مثل چین و ترکیه نیز خط تولید دارد. هدف شرکت فلر تولید محصولات با کیفیت با رویکرد نوآورانه است.

تعمیر چای سا ز فلر

چای ساز و کتری برقی یکی از لوازم مهم و کاربردی در هر آشپزخانه ای میباشد ، معیوب بودن و کار نکردن این دستگاه میتوانند بسیار سخت و دشوار باشد ، اما جای هیچگونه نگرانی نیست اوژن سرویس همواره در کنار شماست تا در کمترین زمان دستگاه معیوب شما را تعمیر و با گارانتی 3 ماهه نمایندگی فلر به شما تحویل دهد .

مشکلات متداول و رایج در چای ساز فلر feller

  • روشن نشدن چای ساز
  • گرم نشدن آب در کتری برقی
  • گرم نشدن کفی قوری برای دم کاردن چای
  • شکستگی قوری یا کتری
  • خارج شدن آب از کف قوری یا کتری
  • کار نکردن شاسی کتری برای جوشیدن آب
  • کار نکردن دکمه های لمسی 3 کلید و 4 کلید
  • قطع نشدن برق کتری بعد از جوشیدن آب
  • یکسره شدن چای ساز

تمامی موارد بالا به سادگی قابل تعمیر و رفع میباشند ، برای عیب یابی دقیق چای ساز باید دستگاه توسط کارشناسان تعمیرات چای ساز فلر باز و قطعه معیوب تعمیر شود ، حتی شما میتوانید قطعات اصلی و فابریک مانند برد های الکترونیکی ، قوری ، کتری را بصورت مستقیم در سراسر ایران از ما خریداری کنید .

اوژن سرویس نمایندگی تعمیرات چای ساز فلر

نتیجه گیری از اوژن سرویس نمایندگی تعمیرات چای ساز فلر به شرح زیر است:

در این مقاله سعی کردیم شما را با مشکلات متداولی که ممکن است برای چای ساز فلر پیش آید و روش های برطرف کردن آن ها آشنا کنیم و نمایندگی تعمیرات چای ساز فلر را به شما معرفی کردیم تا بتوانید در صورت بروز هر گونه مشکلی در عملکرد چای ساز خود که قادر به برطرف کردن آن نیستید به آنجا مراجعه کرده و مطمئن باشید چای ساز شما توسط تعمیرکاران حرفه ای عیب یابی و تعمیر می شود.

همچنین به معرفی اوژن سرویس پرداختیم که آماده ارائه خدمات تضمینی در سراسر تهران، می باشد.

 

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش