تعمیر چای ساز میگل در صادقیه

تعمیر چای ساز میگل در صادقیه

چای سازها از کاربردی‌ترین انواع لوازم خانگی در منازل و حتی محیط‌های اداری هستند. افراد با استفاده از این دستگاه‌ها می‌توانند خوش‌عطرترین و خوش‌طعم‌ترین چای‌ها را در زمانی بسیار کوتاه تهیه کنند. به دلیل استفاده زیاد مردم از دستگاه چای ساز میگل درخواست تقاضا برای خدمات تعمیرات این وسیله در ایران بسیار بالا است و بسیاری از افراد به دنبال یک نمایندگی معتبر تعمیرات چای ساز میگل می‌گردند.

عیوب رایج در تعمیرات چای ساز میگل و دلایل بروز آن‌ها

برای عیب‌یابی اصولی و سپس تعمیر چای ساز میگل باید کاملا با ایرادات متداول آن آشنایی داشته باشید. هر یک از این ایرادات دلایل بروز متفاوتی دارند و روش تعمیر آن‌ها نیز متفاوت است. به همین خاطر پیشنهاد می‌شود عیب‌یابی دستگاه خود را به یک نمایندگی تعمیرات معتبر چای ساز میگل مانند اوژن سرویس بسپارید.

معرفی قطعات مهم چای ساز میگل

چای سازهای میگل قطعات بسیار زیادی مانند کتری، قوری، سینی، المنت، سنسور دما و ترموستات دارند. برخی از این قطعات مانند کتری و قوری نیز از قطعات داخلی دیگری نیز برخوردار هستند. عملکرد درست هر یک از این قطعات برای تداوم عملکرد کلی دستگاه الزامی است. به همین خاطر باید با دلایل خرابی این قطعات و عملکرد آن‌ها آشنایی داشت. با مهم‌ترین قطعات چای سازهای میگل آشنا می‌شویم.

کتری چای ساز میگل

کتری و قوری از مهم‌ترین قطعات چای سازهای میگل هستند. البته نمی‌توان این دو وسیله را یک قطعه دانست و در واقع کتری و قوری دو عدد از لوازم جانبی چای سازهای میگل هستند. آب مورد نیاز برای تهیه چای در داخل کتری ریخته می‌شود و سپس المنت‌های آن، در مدت‌زمانی کوتاه، آب کتری را به دمای جوش می‌رسانند. از جمله دلایل خرابی این قطعه مهم در چای سازها می‌توان به استفاده از آب تصفیه نشده و عدم استفاده اصولی اشاره کرد.

قوری چای‌‌ساز میگل

قوری یکی دیگر از قطعات بسیار مهم چای سازهای میگل است که از آن برای دم‌کردن چای استفاده می‌شود. این قطعه عموما از جنس شیشه است و روی صفحه حرارتی چای ساز قرار می‌گیرد. بیشترین دلیل خرابی قوری‌های چای ساز، شکستگی شیشه آن است.

المنت‌ها و قطعات داخلی چای ساز میگل

از دیگر قطعات بسیار مهم چای سازهای میگل می‌توان به المنت‌ها و قطعات داخلی آن اشاره کرد. المنت کتری وظیفه رساندن دمای آب به نقطه جوش و المنت قوری وظیفه دم کردن چای را برعهده دارند. استفاده مداوم و نوسان جریان برق می‌تواند از دلایل اصلی خرابی المنت‌های چای ساز باشد.

سنسور دمای چای ساز میگل

هر دو المنت چای سازهای میگل مطابق با دستور سنسور دمای دستگاه، روشن و یا خاموش می‌شوند. این قطعه اهمیت بسیار زیادی در عملکرد چای ساز دارد و خرابی آن می‌توان کاملا دستگاه را از کار بیندازد. باید اشاره کرد که شما می‌توانید این قطعه و تمام قطعات دیگر چای ساز را از تعمیرگاه مجاز اوژن سرویس به‌عنوان برترین نمایندگی تعمیرات چای ساز میگل خریداری کنید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش