لوازم خانگی قطعه کالا

بزرگترین حراج آنلاین رو از دست نده!

قطعه کالا​​​​​​​

تعمیرگاه مولینکس در شهرک غرب

تعمیرگاه مولینکس در شهرک غرب

تعمیرگاه مولینکس در شهرک غرب

لیست خدمات ما درنمایندگی تعمیر محصولات خانگی مولینکس

خدمات ارائه شده توسط ما به شرح زیر می‌باشند:

. تعمیر قهوه ساز توکار مولینکس
. تعمیر قهوه ساز مولینکس
. تعمیر فر مولینکس
. تعمیر مایکروفر مولینکس
. تعمیر جارو برقی مولینکس
. تعمیر جارو شارژی مولینکس و ...

تمامی این خدمات به شما در تعمیر مولینکس اوژن سرویس و لوازم خانگی مولینکس ارائه می‌شوند.

در صورتی که یکی از محصولات برند بی‌نظیر مولینکس را تهیه نموده و به هر دلیلی با عیب فنی مواجه شده یا نیاز به خدمات پس از فروش دارید، تیم پشتیبانی و خدمات ما به عنوان معتبرترین مرکز مولینکس، بدون وقفه و در تمام روزهای هفته، آماده ارائه خدمات به شما می‌باشد. هدف اصلی تیم ما، جلب رضایت شما به عنوان مشتریان گرامی در تعمیرات لوازم خانگی مولینکس است.

 قطعات مولینکس را از قطعه کالا بخواهید .

اوژن سرویس مرکز تعمیرات مولینکس 

معرفی محله شهرک غرب

یکی از مواردی که جالب است دانستن آن شما را وسوسه کند، تاریخچه ای است که مربوط به شهرک غرب تهران است. این محله یکی از محله هایی است که تاریخ ریشه داری داشته و از سمتی دیگر شهرک غرب تهران را می توانید با دانستن تاریخچه آن بهتر بشناسید.

تاریخچه پیدایش شهرک غرب

همانطور که از اسم آن پیداست، شهرک غرب تهران توسط اروپایی ها ساخته شده است. در نتیجه قدمت آن به سال‌های پیش از انقلاب باز می گردد. در سال های خیلی دور، روستایی در غرب تهران به اسم خوردین قرار داشت که از نظر آب و هوایی مناسب ولی از نظر امکانات بسیار ضعیف بود.

پیشرفت محله شهرک غرب

در سال 1340 هجری شمسی، مهندسین اروپایی تصمیم به ساخت خانه و آپارتمان در خوردین گرفتند و آنرا به شهرک غرب امروزی تبدیل کردند. در اصل شهرک غرب قدیم از روستای خوردین آغاز شده که امروزه نام یکی از بلوار های شهرک غرب است.

تغییر نام شهرک غرب

شهرک غرب کنونی بعد از انقلاب به شهرک قدس تغییر نام پیدا کرد اما امروزه برای بسیاری از افراد به نام شهرک غرب تهران شناخته می‌شود. همچنین عده ای آنرا به نام شهرک قدس غرب می شناسند. این شهرک با خانه های متراژ بالا و ویلاهای لاکچری معروف می باشد و در حال حاظر درخواست‌ها برای خرید آپارتمان در شهرک غرب بسیار بالا می‌باشد.

تعمیرات مولینکس در شهرک غرب تهران

موقعیت مکانی شهرک غرب تهران

همانطور که پیش تر به آن اشاره کردیم، شهرک غرب از دسته محله‌هایی می‌باشد که در منطقه 2 تهران قرار دارد. شهرک غرب تهران به تنهایی دارای 7 فاز می‌باشد. این شهرک به گونه ای می‌باشد که از سمت شمال تهران به سعادت آباد، از سمت جنوب به بزرگراه همت، از سمت غرب به خیابان فرحزاد و از سمت شرق به درکه و بزرگراه چمران دسترسی دارد.

دسترسی شهرک غرب به اتوبان‌های همت و چمران سبب می‌شود تا افراد در هر نقطه از تهران بتوانند به شهرک غرب بیایند.

تعمیرات تخصصی غذاساز مولینکس در محدوده شهرک غرب

نقشه شهرک غرب تهران

شما هم از دسته افرادی هستید که آدرس شهرک غرب را به صورت دقیق نمی دانید، اگر نقشه زیر را مشاهده نمایید، متوجه آن می شوید که شهرک غرب از سمت غرب به سعادت آباد و از سمت شمال به بلوار دادمان ختم می شود. شما می توانید محدوده شهرک غرب و میزان دسترسی آن به نقاط دیگر تهران را به راحتی در نقشه زیر مشاهده نمایید.

 

آب و هوای شهرک غرب تهران

آب و هوای شهرک غرب همانند دیگر مناطق تهران بوده و در فصول مختلف، متفاوت می باشد. عده ای این منطقه را جزو نواحی آب و هوایی گرم و خشک تهران در نظر می گیرند؛ اما این موضوع اصلا صحیح نمی باشد. زیرا وزش باد در این منطقه همواره برقرار است و وجود درختان فراوان، سبب شده است که اهالی شهرک غرب آب و هوای بهتری را نسبت به سایر نواحی تهران تجربه کنند.

میانگین ارتفاع شهرک غرب از سطح دریا حدود 1535 متر بوده و باد در این شهرک معمولا از سمت غرب به شرق می وزد.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش