تعویض کلید چای ساز بلانزو

تعویض کلید چای ساز بلانزو

[caption id="attachment_1177" align="alignnone" width="300"]تعمیرات چای ساز تعمیرات چای ساز[/caption]

تعمیرگاه تخصصی تعمیرات چای ساز بلانزو با داشتن شعبه های مختلف در تهران مانند شمال، جنوب شرق و غرب آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

چای ساز آاگ یکی از لوازم اساسی در منزل است، که اکثر به صورت روزانه استفاده می شود، در واقع با توجه به اینکه مصرف روزانه چای، یکی از عادتهای هر ایرانی می باشد و همیشه نوشیدن یک لیوان چای خوش طعم می تواند تمام خستگی های روزانه را از بین ببرد، به همین دلیل اگر مشکلی در این دستگاه به وجود بیاید، سریعا افراد اقدام به تعمیرات آن میکنند. به یاد داشته باشید که با بهره مندی از خدمات تعمیرات چای ساز آاگ میتوانید در سریع ترین زمان ممکن و با نازل ترین قیمت ا اقدام به عیب یابی و تعمیر چای ساز آاگ خود نمایید.

 

 

عوامل اصلی روشن نشدن چای ساز آاگ چیست و برای عیب یابی و تعمیر چه باید کرد؟

اگر چای ساز آاگ روشن نمی شود در این حالت برای تعمیر دستگاه باید به موارد زیر دقت نمایید:

  • در مرحله اول بهتر است دو شاخه و پریز را بررسی کنید و از برقرار بودن اتصال صحیح، در دستگاه اطمینان حاصل کنید.
  • مورد دومی که باید بررسی شود، کابل های دستگاه می باشد، چون ممکن است قطعی و یا بریدگی درسیم وجود داشته باشد،که مانع از روشن شدن چای ساز گردد.
  • در مرحله بعدی باید کلیدهای دستگاه را کنترل کنید.
  • اگر تمام موارد را بررسی کردید ولی مشکل حل نشد، در این حالت ممکن است، مشکل جدی در بخش دیگر چای ساز وجود داشته باشد که بهتر است به وسیله افراد متخصص رفع گردد.

دلیل خاموش نشدن چای ساز بعد از جوشیدن آب چیست و برای رفع عیب و تعمیر چه باید کرد؟

اگر چای ساز آاگ بعد از اینکه آب جوش آمد خاموش نمی شود، در این صورت برای تعمیر موارد زیر را بررسی نمایید.:

  •  مهم ترین دلیلی که می تواند باعث خاموش نشدن به موقع چای ساز آاگ گردد، وجود مشکل در ترموستات و یا سنسور دما می باشد.
  •  با توجه به اینکه وظیفه اصلی سنسور دما تشخیص دقیق دمای آب و صدور فرمان خاموشی دستگاه می باشد پس اگر مشکلی در سنسور وجود داشته باشد، دمای آب به صورت دقیق تشخیص داده نمی شود و در نتیجه چای ساز به موقع خاموش نمیشود.

علت خاموش شدن چای ساز قبل از جوشیدن آب چیست و برای عیب یابی و تعمیر چه باید کرد؟

اگر چای ساز آاگ قبل از جوشیدن آب خاموش می شود، در این صورت برای تعمیر باید موارد زیر را مد نظر قرار دهید:

  • مهمترین موردی که می تواند باعث خاموش شدن چای ساز قبل از جوشیدن آب شود، وجود مشکل در سنسور دما می باشد، چون دستگاه نمی تواند به صورت دقیق دمای آب را تشخیص دهد، به همین دلیل قبل از رسیدن به نقطه جوش فرمان خاموشی دستگاه را صادر می کند.
  • همچنین عوامل دیگری مانند مسدود بودن لوله های بخار دستگاه، ضعیف بودن فشار برق و همچنین بسته نشدن صحیح درب کتری میتواند باعث بروز چنین مشکلی گردد.

لوازم یدکی چای ساز

دلیل ایجاد لایه چربی در چای ساز آاگ چیست و برای عیب یابی و تعمیر چه باید کرد؟

اگر در چای ساز آاگ یک لایه چربی ایجاد می‌شود، در این حالت برای عیب یابی و تعمیر موارد زیر را بررسی نمایید:

  • هم ترین علتی که می تواند باعث ایجاد لایه چربی در چای ساز آاگ شود، املاح موجود در آب می باشد و هیچگونه ربطی به نوع چای ساز و یا قطعات چای ساز ندارد، که برای عیب یابی و تعمیر، می توانید با استفاده از سرکه رسوبات موجود در دستگاه را تمیز کنید.

دلیل پریدن فیوز برق هنگام استفاده از چای ساز آاگ چیست و برای عیب یابی و تعمیر چه باید کرد؟

اگر فیوز برق هنگام استفاده از چای ساز آاگ می پرد، در این حالت برای عیب یابی باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • وجود اتصالات داخلی در قطعات چای ساز می تواند باعث پریدن فیوز برق هنگام استفاده از چای ساز شود.
  • همچنین یکی دیگر از دلایلی که می تواند باعث بروز چنین مشکلی گردد، وجود اتصالی در برق ساختمان می باشد، که باید مشکل به وجود آمده به وسیله افراد متخصص رفع گردد.

علت داغ نشدن چای ساز بلانزو چیست و برای عیب یابی و تعمیر چه  باید کرد؟

اگر چای ساز آاگ داغ نمی شود در اینصورت برای عیب یابی و تعمیرات دستگاه موارد زیر را بررسی نمایید.:

  • تنها دلیلی که باعث عملکرد صحیح دستگاه و گرم شدن چای ساز می شود سالم بودن المنت می باشد، که بروز مشکل در المنت میتواند از داغ شدن چای ساز جلوگیری کند، پس در صورت بروز چنین مشکلی باید اقدام به تعمیر و یا تعویض المنت کرد.

اوژن سرویس مرکز تعویض و تعمیر کلید چای ساز بلانزو

قطعات چای ساز را از قطعه کالا بخواهید.

معرفی بهترین چای ساز بلانزو

چای ساز بلانزو مدل BTM-2190

چای نوشیدنی بسیار رایجی در بین همه خانواده‌های ایرانی است. از این‌رو دم کردن یک چای خوش‌طمع و دلنشین بسیار اهمیت پیدا می‌کند. با چای ساز بلانزو مدل BTM-2190 می‌توانیم علاوه‌بر صرفه جویی در مصرف انرژی و هزینه، به نوشیدنی باکیفیتی نیز دست پیدا کنید. این دستگاه 1800 واتی دارای کتری 2.3 لیتری و یک قوری 1.2 لیتری است که جنس بدنه هر دوی آن‌ها از شیشه بسیار باکیفیت و ظریف است و در سه رنگ مشکی، قرمز و سفید تولید شده است. کتری به قسمت زیرین آن به شکل بدون سیم متصل است و سیم دستگاه در زیر آن قابلیت جمع شدن و نگهداری منظم دارد. این سیم همچنین با 360 درجه قابلیت چرخش، قدرت مانور بیشتری به شما خواهد داد. چای ساز بلانزو مدل BTM-2190 دارای کنترل جوش آوری به طور اتوماتیک و 2 ترموستات اتوماتیک ایمنی است. هر دوی صافی چای و صافی آب این دستگاه از جنس فولاد ضدزنگ است که در نوع خود این دستگاه را خوش‌ساخت و باصرفه می‌کند.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش