تعمیر بخارشور دلونگی در شهریار

 تعمیر بخارشور دلونگی در شهریار

در اوژن سرویس تعمیر بخارشوی دلونگی توسط تکنسین های متخصص و با تجربه  انجام می گردد. با توجه به اینکه دستگاه بخارشور حجم زیادی بخار تولید می کند و ان را در بویلر( دیگ بخار ) دخیره می کند، در صورتی که در هنگام تعمیر بخارشوی دلونگی از قطعات با کیفیت و اصل استفاده نشود و نکات ایمنی رعایت نگردد ممکن است خطرآفرین شود.

 مشکلات رایجی که در بخارشوی های دلونگی پیش می آید می توان به بخار نکردن، گرم نشدن، روشن نشدن و در بعضی از مدل های بخارشور دلونگی و به مشکل خوردن فیلتر اشاره کرد.

تاریخچه دلونگی

نمایندگی تعمیر بخارشور دلونگی – تعمیرگاه بخارشوی | گروه دلونگی یک شرکت تولیدکننده لوازم خانگی در ایتالیا است که دفتر اصلی آن مستقر در شهر ترویزو ایتالیا است. بخار شوی دلونگی یکی از محصولات این شرکت است که در ایران بازار خود را دارا است.این شرکت به عنوان یک کارگاه کوچک قطعه ساز صنعتی در سال ۱۲۸۱ تاسیس شد و در سال ۱۳۲۹  به ثبت رسید.

شرکت دلونگی

این شرکت در ابتدا، یک تولیدکننده عمده گرم کننده‌ها و هواسازهای قابل حمل بود، که بعدها به تولید انواع لوازم خانگی پرداخت.شرکت دلونگی، درسال ۱۳۸۰توانست مالکیت گروه انحصاری کنوود انگلستان،که موردنزاع صاحبانش بود رابدست آورد. این امر سبب شد که این شرکت، به کارخانه‌های شرکت کنوود در آسیا و خصوصاً چین دسترسی پیدا کند. نتیجه این دسترسی، تولید بسیاری از محصولات این شرکت در چین، با طراحی اصلی بود.

رفع رسوب دستگاه بخارشوی دلونگی در منزل

همانطور که مشاهده کردید یکی از عمده دلایلی که منجر به تعمیر بخارشوی دلونگی می شود رسوب بستن دستگاه است. توصیه هایی در طی متن برای جلوگیری از رسوب بستن بخارشوی دلونگی مطرح کردیم، اما با این وجود اگر باز هم دستگاه شما با این مشکل مواجه شد می توانید رسوب را با استفاده از سرکه و آب از بین ببرید. البته توصیه می کنیم حتما قبل از انجام هر کاری  دستگاه را از برق جدا کنید تا به سلامت شما و دستگاه آسیب جدی وارد نشود.

برای این کار باید از آب معدنی یا مقطر استفاده کنید، چون خود آب معمولی می تواند دلیلی بر رسوب بستن بیشتر دستگاه شود. در مورد سرکه نیز سرکه سفید گزینه مناسبی برای این کار است. محلول خود را داخل مخزن خالی بریزید و دستگاه را روشن کنید. دستگاه باید تا خالی شدن کامل محلول کار کند تا همه رسوبات از داخل آن خارج شود.

توصیه هایی دیگر در مورد تمیز کردن رسوبات بخارشوی مطرح می شود که اکیداً آن را توصیه نمی کنیم. بسیاری از این روش ها منجر به وارد کردن آسیب بیشتر به دستگاه می شود. ضمن آنکه نباید فراموش کنید که ممانعت از رسوب بستن دستگاه به مراتب ساده تر از این است که بخواهید این رسوبات را رفع کنید.

 

 

اوژن سرویس تعمیرات برند دلونگی در شهریار

شهرستان شهریار از شهرستان‌های استان تهران است که مرکز آن، شهر شهریار می‌باشد. این شهرستان با جمعیتی بالغ بر ۷۴۴٬۲۱۰ نفر دوازدهمین شهرستان پرجمعیت ایران محسوب می‌شود.

این شهرستان به نگین سرسبز غرب تهران مشهور است که در آن انواع میوه‌ها کشت می‌شود.

تاریخ[ویرایش]

در کتاب جغرافیای تاریخی سرزمین‌های خلافت شرقی و لغت‌نامه دهخدا و فرهنگ معین از شهریار چنین یاد شده‌است:

عمارت بکه در شهرستان شهریار در زمان محمدرضا پهلوی

شهریار. [ش َ] (اِخ) بخشی از شهر تهران که ۱۷۰۰۰ تن سکنه دارد و مرکز آن علیشاه عوض و دیه‌های آن «وحیدیه» و «رباط‌کریم» است. (از فرهنگ فارسی معین). در کتاب‌های جغرافیایی قدیم این نام را به یکی از ولایات مشهور نزدیک ری داده‌اند، و حمدالله مستوفی از قلعه‌ای به همین نام که در شمال شهر بوده‌است یاد می‌کند و بعداً شرف الدین علی یزدی در شرح جنگ‌های تیمور اسم شهریار را به ری داده‌است. (از ترجمهٔ سرزمین‌های خلافت شرقی ص ۲۳۴).[۱]

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش