تعمیر بخارشور دلونگی  در گیشا

تعمیر بخارشور دلونگی  در گیشا

در اوژن سرویس تعمیر بخارشوی دلونگی توسط تکنسین های متخصص و با تجربه  انجام می گردد. با توجه به اینکه دستگاه بخارشور حجم زیادی بخار تولید می کند و ان را در بویلر( دیگ بخار ) دخیره می کند، در صورتی که در هنگام تعمیر بخارشوی دلونگی از قطعات با کیفیت و اصل استفاده نشود و نکات ایمنی رعایت نگردد ممکن است خطرآفرین شود.

 مشکلات رایجی که در بخارشوی های دلونگی پیش می آید می توان به بخار نکردن، گرم نشدن، روشن نشدن و در بعضی از مدل های بخارشور دلونگی و به مشکل خوردن فیلتر اشاره کرد.

تاریخچه دلونگی

نمایندگی تعمیر بخارشور دلونگی – تعمیرگاه بخارشوی | گروه دلونگی یک شرکت تولیدکننده لوازم خانگی در ایتالیا است که دفتر اصلی آن مستقر در شهر ترویزو ایتالیا است. بخار شوی دلونگی یکی از محصولات این شرکت است که در ایران بازار خود را دارا است.این شرکت به عنوان یک کارگاه کوچک قطعه ساز صنعتی در سال ۱۲۸۱ تاسیس شد و در سال ۱۳۲۹  به ثبت رسید.

شرکت دلونگی

این شرکت در ابتدا، یک تولیدکننده عمده گرم کننده‌ها و هواسازهای قابل حمل بود، که بعدها به تولید انواع لوازم خانگی پرداخت.شرکت دلونگی، درسال ۱۳۸۰توانست مالکیت گروه انحصاری کنوود انگلستان،که موردنزاع صاحبانش بود رابدست آورد. این امر سبب شد که این شرکت، به کارخانه‌های شرکت کنوود در آسیا و خصوصاً چین دسترسی پیدا کند. نتیجه این دسترسی، تولید بسیاری از محصولات این شرکت در چین، با طراحی اصلی بود.

رفع رسوب دستگاه بخارشوی دلونگی در منزل

همانطور که مشاهده کردید یکی از عمده دلایلی که منجر به تعمیر بخارشوی دلونگی می شود رسوب بستن دستگاه است. توصیه هایی در طی متن برای جلوگیری از رسوب بستن بخارشوی دلونگی مطرح کردیم، اما با این وجود اگر باز هم دستگاه شما با این مشکل مواجه شد می توانید رسوب را با استفاده از سرکه و آب از بین ببرید. البته توصیه می کنیم حتما قبل از انجام هر کاری  دستگاه را از برق جدا کنید تا به سلامت شما و دستگاه آسیب جدی وارد نشود.

برای این کار باید از آب معدنی یا مقطر استفاده کنید، چون خود آب معمولی می تواند دلیلی بر رسوب بستن بیشتر دستگاه شود. در مورد سرکه نیز سرکه سفید گزینه مناسبی برای این کار است. محلول خود را داخل مخزن خالی بریزید و دستگاه را روشن کنید. دستگاه باید تا خالی شدن کامل محلول کار کند تا همه رسوبات از داخل آن خارج شود.

توصیه هایی دیگر در مورد تمیز کردن رسوبات بخارشوی مطرح می شود که اکیداً آن را توصیه نمی کنیم. بسیاری از این روش ها منجر به وارد کردن آسیب بیشتر به دستگاه می شود. ضمن آنکه نباید فراموش کنید که ممانعت از رسوب بستن دستگاه به مراتب ساده تر از این است که بخواهید این رسوبات را رفع کنید.

 

 

اوژن سرویس تعمیرات برند دلونگی در گیشا

گیشا نام یکی از محله‌های گرانقیمت شمال ‌غرب تهران واقع در منطقه ۲ تهران است که از شرق به بزرگراه چمران (اتوبان پارک وی) و از غرب به بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری (بزرگ راه طرشت-ایوبی) و از شمال به بزرگراه حکیم (اتوبان داریوش)[۱]شهرک غرب از جنوب به بزرگراه جلال آل احمد (بزرگ راه فرحزاد) محدود است.

جغرافیای گیشا

گیشا که در ابتدا متعلق به (شرکت کیشا) بود و به نام گیشا رواج یافت ؛ برگرفته از اول نام دو بنیانگذار آن ( کی نژاد و شاپوریان )[۲] نام یکی از محله‌های شمال غرب تهران واقع در منطقه ۲ تهران است که از شرق به بزرگراه چمران (اتوبان پارک وی) و از غرب به بزرگراه شیخ فضل‌الله نوری (بزرگ راه طرشت-ایوبی) و از شمال به بزرگراه حکیم (اتوبان داریوش) شهرک غرب و از جنوب به بزرگراه جلال آل احمد (بزرگ راه فرحزاد) محدود است. خیابان اصلی گیشا با طول تقریبی ۱٫۵ کیلومتر بزرگراه جلال آل احمد را به صورت مستقیم به بزرگراه حکیم متصل می‌سازد.

کوی گیشا ( تپه های گیشا ) در ارتفاع ۱۳۰۰–۱۴۰۰ متر، طول ۵۱٫۲۲–۵۱٫۲۳ درجه و عرض ۳۵٫۴۳–۳۵٫۴۴ درجه قرار دارد.

خیابان اصلی گیشا دارای خیابان‌های منظم زوج و فرد دارای شماره، با الگوبرداری از شماره گذاری خیابان‌های منهتن شهر نیویورک ایجاد شده‌است که در کل دارای ۴۱ خیابان زوج و فرد می‌باشد. سمت زوج دارای سه چهارراه، که از چهارراه اول تا سوم به ترتیب پیوند، پیمان، دوستی نام دارند و چهارراه اول تا سوم سمت فرد به ترتیب پیام، پیشگام، پیشاهنگ نام دارند. دارای یک خیابان بیست متری پیروزی از شرق به غرب است و بلوار اصلی گیشا به ۳۰ متری صلح مشهور بوده‌است. خیابان‌های : بلوار فروزانفر، بلوچستان، کانال (فاضل) و بلوار مدارس (ناظریان) از خیابان‌های جانبی کوی گیشا می‌باشند. از نظر خیابان بندی، امتداد خیابان‌های زوج گیشا به کوی پروانه می‌رسد.

شهرت پل گیشا در تهران زبانزد است. در سال ۱۳۵۳ به فرمایش دکتر غلامرضا نیک‌‌پی شهردار وقت تهران به دنبال تشریفات و تسهیلات میزبانی بازی‌های آسیایی در شهر تهران، پل گیشا توسط شرکتی بلژیکی با سازه فلزی پیچ و مهره و قابل تعمیر و تعویض بنا گردید.[۳]

پل گیشا به عنوان "پل سبز زندگی گیشا " با ساختار انرژی‌های نو به یک پل مخصوص پیاده‌روی تبدیل خواهد شد. در پل سبز زندگی گیشا، رستوران‌ها، مراکز فرهنگی، جشنواره‌ها، مراکز خرید و مراکز تفریحی فعالیت خواهند کرد.[۴]

ایستگاه دانشگاه تربیت مدرس، از متروی خط ۷ و ۶ تهران، پایین پل گیشا نبش اتوبان چمران قرار دارد.

ایستگاه متروی شهرک آزمایش، از متروی خط ۶ تهران، انتهای خیابان نوزدهم گیشا قرار دارد .

ایستگاه متروی پارک گفتگو، از متروی خط ۷ تهران، انتهای خیابان بلوچستان ، نبش خیابان کانال شرقی گیشا قرار دارد.

گیشا از اولین کوی‌هایی بود که در دهه پنجاه به سیستم اگو شهری و خطوط گاز شهری مجهز شد و دارای تصفیه خانه آب محلی می‌باشد.[۵]

رودخانه درکه به کانال گیشا منتهی و به غرب تهران منحرف می‌شود.[۶]

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش