تعمیرات جاروبرقی کنوود در صادقیه

تعمیرات جاروبرقی کنوود در صادقیه

 

اگر به تازگی جاروبرقی کنوود خریداری کرده اید و نیاز به خدمات پس از فروش جاروبرقی کنوود دارید، می توانید با تماس با شماره مندرج در گارانتی کالا از خدمات محصول استفاده کنید.

اما اگر مانند بسیاری از مصرف کنندگان از خدمات پس از فروش جاروبرقی کنوود راضی نبودید و یا مشکل جاروبرقی شما شامل خدمات پس از فروش نبود، بهترین جایگزین برای تعمیرات چیست؟

تعمیرگاه اوژن سرویس اد نمایندگی تعمیر جاروبرقی کنوود نمی باشد. اما این مرکز را می توان بهترین جایگزین برای نمایندگی تعمیرات این محصولات دانست چرا که آی پی امداد با داشتن شعب متعدد در غرب، شرق، شمال و جنوب تهران آماده تعمیر جاروبرقی کنوود در محل توسط کارشناسان و متخصصین می باشد.

خرابی ها و مشکلات متداول در تعمیرات جاروبرقی کنوود

جاروبرقی یک وسیله کاربردی است که نقش زیادی در پاکیزگی محیط زندگی دارد که امروزه در مدل ها و برندهای مختلف در بازار یافت می شود. اگرچه شرکت کنوود در زمینه تولید جاروبرقی از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا بهره گرفته و مدل های مختلفی از جارو برقی را با امکانات و قابلیت های مختلف عرضه نموده است، اما گاهی ممکن است این دستگاه دچار مشکلاتی شود که نیازمند رسیدگی به موقع از طریق تماس با مرکز تعمیرات کنوود  است. از جمله رایج ترین مشکلاتی که استفاده کنندگان از جاروبرقی های KENWOOD ممکن است با آن مواجه شوند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کار نکردن موتور دستگاه

وجود مشکل در گیرنده الکتریکی،کابل برق، موتور یونیورسال و یا کلید خاموش- روشن می تواند باعث ایجاد این مشکل شود که نیاز به بررسی تخصصی دارد.

کند کار کردن موتور

تجمع آشغال و گرد و غبار می تواند به مرور زمان باعث گرفتگی موتور و یا فن دستگاه شود. برای برطرف شدن این مشکل لازم است که فن دستگاه تعویض شود، بلبرینگ های خشک روغن کاری شوند و موتور سرویس شود.

خاموش شدن موتور در حین کار

این مشکل ممکن است به دلیل خراب بودن کابل برق، کلید روشن خاموش، موتور و یا فن دستگاه به وجود آید و نیاز به سرویس و تعمیرات تخصصی دارد.

صدای غیر عادی جاروبرقی

پر بودن محفظه جاروبرقی، کثیف بودن فیلتر و وجود مشکل در فن دستگاه می تواند سبب این مشکل شود که با تخلیه یا تعویض کیسه و فیلتر دستگاه و تعویض فن در صورت لزوم برطرف خواهد شد.

کافی نبودن مکش جاروبرقی

این مشکل عمدتاً به دلیل پر بودن مخزن یا کیسه جاروبرقی و یا کثیف بودن فیلتر به وجود می آید. همچنین لازم است که خرطومی جاروبرقی از نظر انسداد و تجمع آشغال در آن چک شود.

نکات مهم در استفاده و نگهداری از جاروبرقی کنوود

به منظور افزایش کارایی و بالا بردن عمر جاروبرقی کنوود توصیه می شود نکات زیر را در هنگام استفاده از دستگاه رعایت کنید:

  • کیسه جاروبرقی را به طور مرتب تخلیه کنید و به طور مرتب فیلتر را تعویض و یا تمیز نمایید.
  • مطمئن شوید که سر لوله جاروبرقی با آشغال مسدود نشده باشد.
  • آشغال های بزرگ را با جاروبرقی جمع نکنید این کار ممکن است باعث گرفتگی لوله و یا خرطومی جاروبرقی شود.
  • آشغال ها، کرک ها و موهایی را که دور برس جاروبرقی جمع می‌شوند مرتب تمیز کنید.
  • از جاروبرقی به صورت مداوم و چند ساعت پشت سر هم استفاده نکنید.

قطعات جاروبرقی را از قطعه کالا بخواهید.

 

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش