تعمیرات جارو برقی بیم در صادقیه

تعمیرات جارو برقی بیم در صادقیه

پس از خرید و تحویل جارو برقی بیم از دریافت کارت گارانتی مجاز بیم برای استفاده از خدمات پس از فروش این برند جهانی ،اطمینان حاصل کنید.

با وجود اینکه بیم یک برند معتبر جهانیست در سایر نقاط کشور نمایندگی مجاز و خدمات پس از فروش که متشکل از یک تیم تخصصی فروش، تیم تخصصی شامل تعمیرکاران سیار و زبر دست که طی آموزش های لازم برای سرویس دهی به مشتریان انتخاب شدند و همچنین تیم تخصصی ارتباط با مشتریان در هر ساعت از شبانه روز می باشد.

باوجود گستردگی این برند نمایندگی های مجاز فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور و هم چنین در همه ی نقاط تهران قابل مشاهده می باشد.

چنانچه در صورت لزوم کافی است به یکی از این نمایندگی ها مراجعه یا تماس حاصل فرمایید.

هر جارو برقی متشکل از بخشهای الکتریکی و مکانیکی می باشد که هر کدام از این بخشها برای کارایی درست جاروبرقی نیازمند نگهداری و در صورت بروز خرابی و مشکل نیازمند تعمیر هرچه سریع تر می باشد.

به عنوان مثال اگر در بخش الکتریکی جاروبرقی بیم که از موتور جارو برقی و برد جاروبرقی تشکیل شده دچارنقص فنی و یا هرگونه مشکلی شود به سرعت می تواند علاوه بر از کار انداختن دستگاه به سایر بخشها نیز آسیب برساند و همچنین برعکس اگر نقصی در بخش مکانیکی جاروبرقی که از بدنه دستگاه فیلتر جاروبرقی و سیم جمع کن و سایر قطعات فیزیکی دستگاه می باشد دچار اختلال شود مسلما آسیب های جدی به موتور جاروبرقی وارد خواهد کرد.

 

در صورت بروز هرکدام از این مشکلات باید با نمایندگی مجاز جاروبرقی بیم و یا خدمات پس ازفروش جاروبرقی بیم تماس حاصل نمایید و کارشناسان را در جریان نحوه عملکرد جاروبرقی قراردهید تا تکنسین های متخصص در امرتعمیر و نگهداری جاروبرقی باشما تماس گرفته و اقدام به ارائه خدمات مجاز برای شما مشتریان گرامی کنند.

اگر جاروبرقی بیم شما دارای گارانتی معتبر و ضمانت نامه مجاز می باشد با تماس با نمایندگی های مجاز جارو برقی بیم درج شده بر روی گارانتی میتوانند از خدمات این ضمانت نامه تا پایان اعتبار گارانتی استفاده نموده و دستگاه خود را برای تعمیر به دست سرویسکاران مجاز این مجموعه قرار دهند تا با استفاده از دانش تخصصی خود اقدامات لازم برای رفع نقص بوجود آمده توسط واحد خدمات پس از فروش مجاز جارو برقی بیم صورت گیرد.

خدمات اوژن سرویس در زمینه تعمیر جارو برقی بیم در  صادقیه

 

سرویس و عیب یابی جارو برقی بیم

تعمیر برد جارو برقی بیم

تعمیر موتور جارو برقی بیم

و کلیه خدمات مربوط به تعمیر جارو برقی بیم

 

قطعات جاروبرقی را از قطعه کالا بخواهید.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش