تعمیرات جاروبرقی پاسا صادقیه

تعمیرات جاروبرقی پاسا صادقیه

خدمات قابل ارائه در مورد تعمیر جاروبرقی pasa – تعمیر جاروبرقی پاسا در اوژن سرویس

• با سابقه ای طولانی در امر تعمیر جاروبرقی
• با بهره گیری ازمتخصصان در تعمیر جاروبرقی pasa – تعمیر جاروبرقی پاسا
• شناخت و تسلط کامل بر ظرافت های موجود در سیم کشی انواع مدل های جاروبرقی
• به سریعترین شیوه و کوتاهترین زمان ممکن ( با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های روز )
به ارائه ی تعمیرات تخصصی انواع مدل های جارو برقی پرداخته و نوید استفاده از محصولی سالم را به شما عزیزان می دهد.

رفع مشکلات رایج تعمیر جاروبرقی pasa – تعمیر جاروبرقی پاسا از جمله نداشتن مکش کافی ، بوی سوختگی ، مشکل برد جارو برقی میله و رفع مشکلات موتور جارو برقی میله همگی در شرکت آریا بهکار به سرعت و با قیمت های باور نکردنی برای شما عزیزان انجام می گیرد.

قطعات جاروبرقی پاسا را از قطعه کالا بخواهید

 

 

نکات مهم برای ایمنی و نگهداری جاروبرقی :

از جاروبرقی در شرایطی استفاده کنید که برای آن ساخته شده است، به صورت معمول از جاروبرقی هایی که برای مصارف خانگی ساخته شده اند ، مصارف تجاری نکنید. از جاروبرقی در فضای باز استفاده نکنید ، مگر آنکه این مورد برای آن در نظر گرفته شده باشد. جاروبرقی را از نور مستقیم خورشید ، رطوبت ، منایع گرمایشی دور نگهدارید.هنگامی که از آن استفاده نمی کنید و یا هنگام نظافت آن را خاموش کنید و کابل آن را از برق جدا کنید.دستگاه و سيم برق را به طور منظم وارسي كنيد؛ در صورت آسيب ديدگي از آن استفاده نكنيد.لطفاً براي اطمينان يافتن از ايمني كودكانتان، محتويات بسته بندي دستگاه را از دسترس آنها دور نگه داريد. (كيسه هاي پلاستيكي، كارتن ها و پلي استيرن و …).
هشدار: به كودكان اجازه ندهيد با فويل درون جعبه دستگاه بازي كنند؛ خطر خفگي وجود دارد!

اگر شما تجربه و تخصص کافی در زمینه تعمیر جاروبرقی را ندارید بهتر است خود وارد عمل نشوید .به دلیل اینکه دستگاه جاروبرقی با برق سروکار دارد میتواند خطر آفرین باشد و یا دستکاری بدون تخصص موجب خرابی بیش تر آن شود .بهتر است برای تعمیر جاروبرقی pasa – تعمیر جاروبرقی پاسا، آن را به تعمیرکاران حرفه ای اوژن سرویس بسپارید .اوژن سرویس با بیش از ۳۰ سال سابقه در زمینه تعمیر لوازم خانگی و با ۹۰ روز گارانتی تعمیر جاروبرقی pasa – تعمیر جاروبرقی پاسا شما را انجام می دهد.

قطعه کالا مرکز پخش لوازم یدکی جاروبرقی 

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش