خریدار لوازم خانگی سوخته کهنه اوراقی استوک و دست دوم کروپس

 

فروشگاه قطعه بانک و قطعه کالا در جهت حمایت از محیط زیست کشور اقدام به خرید لوازم خانگی دست دوم و سوخته و از کارافتاده کروپس کرده اند

بر این اساس کلیه لوازم خانگی از کار افتاده اوراقی استوک دست دوم و سوخته کروپس خود را بجای دور انداختن می توانید با مراجعه حضوری به یکی از شعب شرق و غرب ما بفروش برسانید

شعبه شرق تهران – فروشگاه قطعه بانک ۰۹۰۳۲۸۰۱۴۵۶

غرب تهران – فروشگاه قطعه کالا ۰۹۳۶۴۰۳۶۰۳۲

کلیه لوازم خانگی از کار افتاده سوخته اوراقی دست دوم و استوک کروپس شامل :

جاروبرقی کروپس

اتو بخار و اتو مخزن دار کروپس

بخارشوی و بخارشور کروپس

ماکروفر کروپس

آون توستر کروپس

آبمیوه گیری کروپس

آب مرکبات گیری کروپس

مخلوط کن کروپس

آب پرتقال گیری کروپس

غذاساز کروپس

خردکن کروپس

اسپرسوساز کروپس

قهوه ساز کروپس

پلوپز کروپس

زودپز کروپس

آرام پز کروپس

جاروشارژی کروپس

کتری برقی کروپس

چای ساز کروپس

سماور برقی کروپس

چرخ گوشت کروپس

همزن برقی کروپس

میکسر کروپس

سرخ کن کروپس

سشوار کروپس

ساندویچ ساز کروپس

توستر کروپس

 

کروپس (krups)

بازار تولید لوازم خانگی مانند انواع قهوه ساز، چای ساز و... بسیار پررونق است و مشهورترین برندها در این حوزه فعالیت می‌کنند. در میان برندهای معروف و غیر معروف، محصولاتی که در کشورهایی مانند آلمان تولید می‌شوند از بهترین کیفیت و طراحی برخوردارند. برند کروپس بیشتر از یک قرن است که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می‌کند و با بسیاری از برندهای مطرح مانند نستله و مولینکس هم همکاری داشته است.

همه چیز درباره کروپس

این شرکت از سال ۱۸۴۶ در آلمان توسط رابرت کروپس مشغول به فعالیت است. در آغاز این مجموعه تنها محصولات خانگی و شخصی تولید می‌کرد؛ اما در سال ۱۹۵۶ با تولید آسیاب قهوه برقی، کار این مجموعه رونق گرفت و کارخانه‌های آن در سایر کشورها از جمله ایرلند و مکزیک هم افتتاح شد. از سال ۱۹۸۳ این برند انواع قهوه ساز کروپس اتوماتیک و نیمه اتوماتیک را هم به بازار عرضه کرده است. این شرکت با تولید انواع  لوازم مربوط به دم‌آوری قهوه توانسته نام خود را به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان قهوه جوش و آسپرسو ساز ثبت کند. در سال ۱۹۹۱ کروپس با همکاری نسپرسو (Nespresso) قهوه سازهای کپسول خور را تولید کرد. سپس این شرکت توسط برند مولینگس خریداری شد و در حال حاضر متعلق به گروه فرانسوی SEB است.

انواع محصولات برند کروپس

اولین محصول این برند که توانست توجه طیف عظیمی از مردم را به خود جلب کند میکسرهای دستی آن بود. پس از آن هم انواع اسپرسوساز کروپس بودند که نام این برند را بر سر زبان‌ها انداختند. اما تولیدات این مجموعه بسیار گسترده‌تر و بیشتر از این موارد است.
· اسپرسوساز:‌ اسپرسوساز نسپرسو اسنزا یکی از مدل‌های این محصول است که با کپسول کار می‌کند و نوشیدنی‌های متنوعی از جمله کافه لاته و کاپوچینو را با طعم قوی و خامه غلیظ به شما تحویل خواهد داد. این دستگاه‌ها تحت عنوان dolce gusto در بازار موجود هستند.
· قهوه ساز:‌ دستگاه‌های دم آور قهوه کروپس، در تهیه قهوه تازه به شما کمک کرده و دارای امکاناتی از جمله صفحه گرم نگهدارنده و تایمر هستند.
· کتری برقی: این محصولات سطح کیفی بسیار بالایی دارند و علاوه بر طول عمر طولانی، دارای استانداردهای ایمنی هم هستند.
· آسیاب: آسیاب قهوه این برند بدون گرم کردن بیش از حد دانه‌های قهوه، آنها را به صورت کاملا یکنواخت خرد می‌کند. شما با کمک آسیاب‌های نیمه صنعتی این برند می‌توانید حجم مورد نظر از پودر قهوه را به اندازه دلخواد پودر کنید.
· توستر، سشوار، ‌مخلوط کن، گوشت کوب برقی، ساندویچ ساز و وافل ساز هم از دیگر تولیدات این برند هستند.

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش