تعمیرات مخلوط کن مولینکس

تعمیرات مخلوط کن مولینکس در اوژن سرویس

خدمات مختلفی برای تعمیر مولینکس در تهران در نظر گرفته شده است که به شرح زیر می باشد:

  • تعویض کلیه قطعات با قطعات اصلی و فابریک برند مولینکس
  • پس از اتمام خدمات تعمیرات مخلوط کن مولینکس، به شما فاکتور تمامی خدمات ارائه خواهد شد.
  • تمامی قطعاتی که در جهت تعمیر مخلوط کن تعویض شده اند، دارای گارانتی

 

 

مشکلات متداول مخلوط کن مولینکس

هر وسیله برقی براثر استفاده نادرست یا طولانی ‌مدت ممکن است خراب شود. بنابراین خرابی یک دستگاه ارتباطی باکیفیت دستگاه ندارد. مخلوط کن مولینکس نیز از این قاعده مستثنا نیست. چنانچه هر یک از مشکلات زیر در مخلوط کن مولینکس شما مشاهده شد، باید نسبت به تعمیر آن اقدام شود:

مخلوط کن مولینکس روشن نمی‌شود

چنانچه علت روشن نشدن دستگاه خرابی پریز، سیم رابط یا کلیدهای دستگاه نباشد، یا موتور سوخته یا اورلود خراب ‌شده است.

مخلوط کن مولینکس صدایی نامعمول می‌دهد

در برخی موارد تغییر شکل تیغه باعث می‌شود تیغه‌ها به بدنه گیرکرده و صدا ایجاد شود. اگر مشکل از تیغه‌ها نباشد، بوش‌ها و هسته فلزی آرمیچر با هسته فلزی کفشک درگیر شده و باید قطعه تعویض شود. این‌گونه تعمیرات کار مشکل و پیچیده‌ای است و باید برای انجام آن با نمایندگی تعمیرات مخلوط کن مولینکس تماس گرفت.

غالباً ساییدگی پیچ شش‌ضلعی ته پارچ موجب نشتی می‌شود. چنانچه با تعویض پیچ مشکل برطرف نشد، واشرهای زیر پیچ باید تعویض شود.

کم شدن قدرت مخلوط کن مولینکس

عوامل گوناگونی مانند خراب شدن بوش تیغ، بوش موتور، کثیفی کلکتور، کم شدن ذغال دستگاه یا نیم سوز بودن آرمیچر یا بالشتک‌ها، موجب کم شدن قدرت دستگاه می‌شود. با مراجعه به نمایندگی تعمیرات مخلوط کن مولینکس در تهران، تعمیرکاران حرفه‌ای به ‌راحتی می‌توانند متوجه مشکل شده و عیب دستگاه شما را برطرف نمایند.

مخلوط کن روشن و سریع خاموش می‌شود

در این گونه موارد غالباً محافظ الکترونیکی(اورلود) دستگاه خراب است. چنانچه پس از بررسی مشکل از اورلود نبود، باید موتور، هرزگرد شدن موتور پروانه و یا بار اضافی موتور چک شود.

اوژن سرویس، تعمیرگاه مخلوط کن مولینکس ، همواره برای انجام تعمیرات تخصصی مخلوط کن مولینکس شما در دسترس می‌باشد و در راستای دستیابی به رضایت مشتری سعی در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود دارد.

نمایندگی مجاز تعمیرات مخلوط کن مولینکس با خدمات ویژه خود به‌صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته آماده ارائه خدمات به مشتریان است و به‌محض بروز مشکلات در مخلوط کن، علاوه بر برطرف نمودن مشکلات فعلی با بررسی سایر قطعات دستگاه از بروز مشکلات احتمالی بعدی نیز جلوگیری می‌کند. هدف اوژن سرویس رضایت مشتریان در نوع خدمات‌رسانی با کم ترین هزینه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن است.

قطعات مخلوط کن مولینکس را از قطعه کالا بخواهید .

 

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش