تعمیرات جاروشارژی | مرکز تخصصی تعمیر جاروشارژی

تعمیرات جاروشارژی | مرکز تخصصی تعمیر جاروشارژی

تعمیر جارو شارژی در تمام مناطق غرب ، شرق ، شمال ، جنوب و مرکز تهران توسط مرکز تخصصی تعمیرات جارو شارژی اوژن سرویس با گارانتی 3 تا 6 ماهه پذیرفته میشود .

جاروشارژی یکی از لوازم مهم و کاربردی در منزل میباشد ، باتری های جارو شارژی دارای طول عمر خاصی میباشند و اکثر خرابی ها و مشکلات آن مربوط به باتری میباشد ، البته مشکلاتی دیگری همچون کم شدن مکش ، روشن نشدن ، شکستگی قطعات و … نیز ممکن است برای این دستگاه بوجود آید ، در ادامه مطلب توضیحات مفصل تری را به شما ارائه خواهیم کرد با اوژن سرویس همراه شوید . 

چند نمونه از مشکلات و خرابی های رایج جارو شارژی

کم شدن قدرت جمع آوری گرد غبار و مکش جاروشارژی از مشکلات متداول و پرتکرار میباشد که دلایل آن عبارت اند از :

  1. محفظه ی جارو شارژی پر شده است
  2. امکان وجود تکه های آشغال در لوله آن
  3. فیلترجاروشارژی کثیف شده است
  4. قسمت برس جاروشارژی تمیز نیست

موارد بالا را خودتان نیز میتوانید بررسی و تست کند ، اگر مشکلتان برطرف نشد برای تعمیر جاروشارژی با شماره ما تماس بگیرید .

سر و صدای زیاد و نحوه تعمیر جارو شارژی

از دیگر موارد شایع درجارو شارژی سروصدای زیاد آن در حین کار است ، در ابتدا فیلتر جاروبرقی را چک کنید در 50% موارد با چک کردن و تمیز کردن فیلتر مشکل صدای زیاد در جارو شارژی رفع میشود .

وجود آشغال و گرفتگی برس و پارویی و همچنین لوله ها و یا شکستن بلبرینگ جارومی توانند از دلایل این مشکل نیز باشد.
فیلتر جارو شارژی را بخوبی تمیز کنید و اگر تشخیص دادید که غیرقابل استفاده است حتما آن را تعویض کنید.

هنگامی که بلبرینگ را بررسی کردید ، اگر شکسته است قطعه اصل رامتناسب با دستگاه خود از تعمیرگاه جارو شارژی معتبر تهیه و آن را عوض کنید ، همچنین میتوانید برای تعمیرات جاروشارژی با ما تماس بگیرید .

روشن نشدن جاروشارژی و نحوه تعمیرات جارو شارژی

زمانی که باتری جاروشارژی فاسد یا دشارژ میشود این اتفاق می افتد ، از اصلی ترین دلایل روشن نشدن جاروشارژی میتواندباتری باشد ، در این صورت برای رفع مشکلا جاروشارژی باتری جدید باید جایگزین شود .

یکی دیگر ازدلایل این مشکل قطع شدن اتصالات قطعات جاروشارژی مانند اتصال باتری به موتور ، از بین رفتن کلید روشن خاموش و سایر سیم کشی میباشد .

یکی دیگر از دلایل روشن نشدن جاروشارژی خرابی شارژر و شارژ نکردن باتری ها میباشد ، در اینصورت برای تعمیر جاروشارژی باید یک شارژر جدید تهیه و برروی دستگاه نصب شود .

تعمیر جارو شارژی در تهران

مهم نیست ساکن کدام منطقه از تهران هستید ، کافیست برای تعمیرات جاروشارژی با ما تماس بگیرید .

 

 

مزایای جارو شارژی

جاروهای شارژی دارای کاربرد ومزایایی هستند که با هم آنها را مرور می کنیم:

  •  برای نظافت قسمت کوچکی از منزل که حجم کمتری از آن کثیف شده است ،انتخاب مناسبتری نسبت به جاروهای برقی که باید حتما به برق وصل شود و نیز وزن بیشتری دارند، می باشد. به همین دلیل وسیله مناسبی است برای تمیزکردن های فوری و ریخت و پاش آنی که بوسیله کودکان هر لحظه در خانه اتفاق می افتد.
  • از مزیت های جارو شارژی سریع شارژ شدنشان است که تقریبا بیست دقیقه طول می کشد تا کامل شارژ شوند ، و اکثرا با باطری های دوازده ولتی در بازار موجود می باشند.
  • می توانید برای نظافت و تمیز کردن داخل خودروجاروشارژی گزینه بهتری اشت ،به دلیل حمل راحتر و کوچکی آن ، دسترسی و احاطه بیشتر به قسمت های مختلف خودرو وجود خواهد داشت.
  • از خوبی های جاروشارژی مخزن آن است که به آسانی جدا می شود و تخلیه بسیار راحتی دارد.
  • برای نظافت قسمت هایی مثل گوشه و کنار کمدها و کابینت ها وقسمت های غیرقابل دسترس ، استفاده از جاروشارژی گزینه خوبی خواهد بود.
  • برای تمیز کردن کف اتاق با وجود دسته های بلند و سبکی که دارد ،دیگر نیازی به خم شدن نیست و ناگفته نماند در بعضی از مدلهای آن قابلیت تنظیم دسته وجود دارد و می توانید با هماهنگ کردن آن با قد خود و نیزبرای سلامتی و راحتی در زمان استفاده آن را تنظیم کنید.
  • بعضی از جاروهای شارژی ازامکانات بیشتری مانند قابلیت مکش آب برخوردار هستند که تمیز کردن را برای ما راحترکرده است ، همچنین با سری چرخشی که دارند توانایی تمیز کردن را در تمام جهات برروی سطوح دارند و با داشتن چراغی که روی لبه آن قرار دارد ، دید بهتری را برای ما فراهم کرده است و با فضای کمتری که می گیرند بهترین گزینه برای خانه های آپارتمانی است

در اوژن سرویس انواع باتری جاروشارژی تعویض میشود

جاروشارژی بوش - جاروشارژی مولینکس - جاروشارژی تفال - جاروشارژی روونتا - جاروشارژی مولینکس - جاروشارژی پارس خزر و ...

همواره میتوانید قطعات جاروشارژی را از قطعه کالا تهیه کنید

 
 

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش