تعمیر چای ساز در تهران

تعمیر چای ساز در تهران

یک انتخاب اقتصادی و مقرون به صرفه به جای خرید چای ساز جدید می باشد. چای ساز یکی از پرمصرف ترین و پرکاربردترین لوازم خانگی به شمار می رود. راحتی در استفاده و سرعت بالای این محصول در به جوش آوردن آب از دلایل اصلی پرفروش بودن چای ساز می باشد. همانطور که می دانید با پیشرفت روزافزون جامعه و بیشتر شدن مشغله های روزانه، عرضه انواع چای سازها با ویژگی های بی نظیر از کاربرد قابل توجهی برای مخاطبان به دنبال دارد. استفاده از این محصول در زمان کمبود وقت، از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. هم چنین در کوتاهترین مدت زمان می توان آب را به جوش آورد. قابلیت تنظیم دما، بی سرو صدا بودن و امنیت بالا از دیگر ویژگی ها و مزایای چای ساز به شمار می رود.

چای ساز ها از نظر نوع ساخت ، کیفیت و قطعات به کار رفته در آن دارای عیب های متفاوتی می شوند و به دنبال آن روش های تعمیر آنها نیز متفاوت است و در برخی موارد ممکن است  موجودی قطعات لازم برای تعمیر یک چای ساز صفر بوده و تعمیرکار و مشتری را دچار مشکل کند .

اما اوژن سرویس با سابقه ای طولانی در تعمیر این کالا در اکثر برندها و واگذاری کالاهای غیر قابل تعمیر  به انبار معمولا دارای آرشیو تقریبا کاملی از قطعات اکثر چای ساز ها می باشد .

 

 

خدمات تعمیرگاه مجاز و مرکزی چای ساز در تهران

از آنجایی که انتخاب تعمیرگاه برای ما بسیار مهم است، یک سوال پیش می آید. در انتخاب تعمیرگاه مجاز چای ساز به چه نکاتی توجه کنیم؟ چه معیارهایی به ما در انتخاب درست کمک می کند؟ با استفاده از خدمات تعمیرگاه مجاز و مرکزی چای ساز در تهران از مزایای زیر برخوردار خواهید شد:

  • هزینه منصفانه
  • تعمیرکاران باتجربه
  • تکنسین متخصص
  • خدمات تعمیر در منزل
  • ضمانت در تعمیرات

 

نمایندگی تعمیرات چای ساز فلیپس

اگر از خریداران چای ساز فیلیپس هستید و اکنون با مشکل این چای ساز مواجه شده اید، نگران نباشید. تعمیرکار نمایندگی چای ساز فیلیپس تعمیر چای ساز و کتری برقی شما را بر عهده می گیرد. برای تعمیر چای ساز فیلیپس فقط باید به نمایندگی مجاز چای ساز فیلیپس مراجعه کنید. اوژن سرویس با داشتن این نمایندگی تعمیرات لوازم برقی بهترین خدمات را به شما ارائه خواهد کرد.

نمایندگی تعمیرات چای ساز بکو

چای ساز بکو دارای ویژگی ها و کارایی منحصر به فردی است. وقتی چای ساز بکو خراب شد، باید با نمایندگی مجاز تعمیر چای ساز بکو تماس بگیرید. نمایندگی تعمیرات بکو با تعمیرکاران متخصص و مجرب خود خیال شما را از بابت تعمیر کتری برقی بکو راحت می کند. فقط تلفن خود را بردارید و با اوژن سرویس اضطراری تماس بگیرید. تعمیرکاران ما با دانش و تسلط کامل بر تکنولوژی چای ساز بکو بهترین خدمات تعمیر چای ساز را به شما ارائه می دهند.

 

نمایندگی تعمیرات چای ساز فلر

همه ما کارایی بالای چای ساز فلر را می دانیم. چای ساز فلر که همیشه برای شما چای آماده می کرده، اکنون دچار مشکل شده است. نگران نباشید. تنها کاری که برای تعمیر کتری برقی فلر می توانید انجام دهید، این است که با نمایندگی تعمیرات چای ساز فلر آشنا شده و با آن تماس بگیرید. با تماس با اوژن سرویس، فلر دوباره در آشپزخانه شما می درخشد.

 

نمایندگی تعمیرات چای ساز سانی

نمایندگی تعمیرات چای ساز سانی باید بتواند در کمترین زمان و با کمترین هزینه اقدام به تعمیر چای ساز کند. بهتر است در اسرع وقت با نمایندگی مجاز تعمیر چای ساز سانی تماس بگیرید و سپس از خدمات سریع و ارزان این مرکز بهره مند شوید. یک تعمیر خوب، کیفیت و کارایی چای ساز سانی را به آشپزخانه شما باز می گرداند.

نمایندگی تعمیرات چای ساز تفال

برای تعمیر چای ساز تفال به تعمیرگاهی مجاز مراجعه کنید. برای تعمیر تجهیزات الکتریکی هر برندی باید به نمایندگی تعمیرات همان برند مراجعه کنید. آی پی امداد با داشتن تعمیرکاران ویژه لوازم برقی تیفال خیال شما را از بابت تعمیر لوازم برقی تفال راحت کرده است. برای تعمیر کتری برقی تفال خود با ما تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات چای ساز بلک اند دکر

تعمیرات کتری برقی بلک اند دکر باید با توجه به تکنولوژی ساخت این دستگاه انجام شود. برای تعمیر چای ساز بلک اند دکر باید با نمایندگی تعمیرات این دستگاه تماس بگیرید. جالب اینجاست که امکان تعمیر در خانه نیز وجود دارد. 

نمایندگی تعمیرات چای ساز گوسونیک

باید این نکته را بدانید که تعمیر چای ساز گوسونیک باید با دقت زیادی انجام شود. اگر به تعمیرگاه مجاز چای ساز در آی پی امداد مراجعه کنید، به زودی چای ساز شما تعمیر می شود. تعمیر با گارانتی اوژن سرویس با ضمانت تعمیر بهترین خدمات را به شما خواهد داد. بنابراین اگر چای ساز گوسونیک شما معیوب است نگران نباشید.

نمایندگی تعمیرات چای ساز بوش

شما یک چای ساز بوش با کیفیت بالا دارید. اگر بخواهید دوباره چای ساز بوش بخرید، هزینه زیادی برای شما خواهد داشت. بهترین کار این است که چای ساز خود را تعمیر کنید. خاطرات ناخوشایند تعمیرات را در ذهن خود دور بیندازید. زیرا اوژن سرویس در رابطه با تعمیر بوش خاطره خوبی در حافظه شما باقی خواهد گذاشت. تعمیر چای ساز بوش خود را به ما بسپارید.

 

نمایندگی تعمیرات چای ساز پارس

چای ساز پارس یک چای ساز خوب است که در بین چای سازان خودنمایی می کند. اگر از خریداران این برند چای ساز هستید، هنگام خرابی آن نگران خواهید شد. راندمان بالای محصول شما را به تعمیر آن ترغیب می کند. در صورت نیاز به تعمیرکار حرفه ای جهت تعمیر چای ساز پارس با ما تماس بگیرید.

نمایندگی تعمیرات چای ساز پارس خزر

شرکت پارس خزر همواره وفاداری خود را به خریداران خود ثابت کرده است. چای ساز پارس خزر یک چای ساز مرغوب است که حتی پس از خراب شدن به خانه شما باز می گردد. تعمیر چای ساز پارس خزر باید توسط تعمیرکار حرفه ای محصولات خزر انجام شود. اوژن سرویس با داشتن تعمیرکاران متخصص این اطمینان را به شما می دهد که تعمیر چای ساز شما به صورت مثبت انجام شود. با تعمیر چای ساز خود می توانید کارایی و کیفیت را به آشپزخانه خود بازگردانید.

چگونه چای ساز را تعمیر کنیم؟

چای ساز به دلیل آماده شدن سریع آب جوش به یکی از پرکاربردترین لوازم خانگی تبدیل شده است. این دستگاه نیز مانند سایر لوازم خانگی ممکن است به مرور زمان یا استفاده نادرست دچار نقص شود و نیاز به تعمیر داشته باشد. تعمیرکار اوژن سرویس برای رفع بسیاری از مشکلات رایج چای ساز راه حل های زیر را ارائه کرده است که با کمک این راهکارها کاربران می توانند به راحتی چای ساز را در منزل تعمیر کنند. همچنین در صورت جدی بودن مشکل دستگاه، تکنسین متخصص اوژن سرویس می تواند چای ساز را با بهترین کیفیت ممکن در محل مورد نظر مشتری و یا در کارگاه این مجموعه تعمیر کند.

قطعات چای ساز را از قطعه کالا بخواهید.

تعمیر مشکل روشن نشدن چای ساز در منزل

در برخی موارد ممکن است چای ساز روشن نشود، بنابراین برای رفع ایراد و تعمیر چای ساز در منزل باید به نکات زیر توجه کرد:

  • یکی از مهم ترین عواملی که باعث روشن نشدن چای ساز می شود، وجود اشکال در پریز برق، دوشاخه و سیم دستگاه است که حتما باید بررسی شود.
  • قوری و کتری ممکن است در جای درست خود نباشند، بنابراین باید محل قرارگیری آنها را بررسی کنید.
  • اگر کلید کتری برقی آسیب دیده است، باید آنها را بررسی کرده و در صورت لزوم تعویض کنید.
  • خرابی برد چای ساز نیز می تواند این مشکل را ایجاد کند که برای تعمیر آن نیاز به کمک متخصص دارد.

 

تعمیرات زود قطع کردن چایساز قبل از به جوش آوردن آب در محل

اگر در حین گرم کردن آب چای ساز، دستگاه زود خاموش می شود، برای تعمیرات چای ساز در محل باید موارد زیر را بررسی کنید:

  • تنظیم دمای آب و روشن نگه داشتن دستگاه به عهده قسمت سنسور می باشد.
  • دلیل اصلی این مشکل مربوط به خرابی سنسور دمای دستگاه است که باید تعویض شود.
  • ضعیف بودن الکتریسیته نیز می تواند باعث توقف چای ساز شود که باید بررسی شود.

تعمیرکار چایساز درباره مشکل به جوش نیامدن آب چه میگوید؟

در ادامه تعمیرکار اوژن سرویس دلیل این مشکل و نحوه تعمیر چای ساز را بیان کرده است:

  • یکی از مهمترین قطعات چای ساز المنت است که در صورت خرابی این قطعه آب داخل دستگاه داغ نمی شود.
  • اگر مشکل از المنت دستگاه باشد، با تعمیر یا تعویض این قطعه مشکل برطرف می شود.

بررسی مشکلات متداول چای ساز از زبان تعمیرکار نمایندگی اوژن سرویس

اگر می خواهید قبل از تماس با تعمیرگاه مجاز چای ساز خود را چک کنید، باید اطلاعات خود را بررسی کنید. اگر اطلاعاتی در مورد تعمیر چای ساز ندارید، از بررسی آن خودداری کنید. چندین کار وجود دارد که می توانید برای بررسی چای ساز خود انجام دهید.

  • می توانید اتصالات برق خانه را بررسی کنید.
  • اگر برق خانه وصل است، پریز چای ساز را چک کنید.
  • معمولا جای چای ساز در آشپزخانه جای مشخصی است.
  • باید چای ساز را به پریز دیگری بزنید و آن را روشن کنید.
  • در صورت روشن شدن چای ساز، دستگاه نیازی به تعمیر ندارد.
  • باید با یک برقکار تماس بگیرید. چون سیم کشی منزل شما با مشکل مواجه شده است.

با این مراحل ساده می توانید متوجه نوع خرابی دستگاه خود شوید. اگر چای ساز شما خراب است، می توانید با تعمیرگاه مجاز چای ساز تماس بگیرید.

 

اهمیت انتخاب تعمیرگاه مجاز برای تعمیر چایساز

تعمیر چای ساز امری بسیار مهم است؛ زیرا اگر تعمیر به درستی انجام نشود، نیاز به تعمیر مجدد احساس خواهد شد. برخی از افراد برای بار دوم دستگاهی را تعمیر نمی کنند. آنها ترجیح می دهند هزینه تعمیر را صرف خرید چای ساز جدید کنند. در این صورت دو هزینه متحمل می شویم. اگر تعمیر کتری برقی و چای ساز به درستی انجام شود راندمان را قبل از چای ساز خواهید گرفت. تعمیر صحیح چای ساز به عوامل زیر بستگی دارد:

  • قطعات به کار رفته در تعمیرات چای ساز بسیار مهم است.
  • تعمیرکار چای ساز باید با تکنولوژی ساخت چای ساز آشنا باشد و چای سازها را طبق اصول تعمیر کند.
  • با انتخاب تعمیرگاه مجاز می توانیم از خدمات تعمیرکار چای ساز و قطعات مورد نیاز استفاده کنیم.
  • تکنسین چای ساز که برای ارائه خدمات یا تعمیر چایساز شما در تعمیرگاه به منزل شما می آید، طبق قیمت های مصوب اتحادیه حقوق دریافت می کند.
  • از طرفی تعمیرکار از طریق دیگری فعالیت خود را تضمین می کند و در صورت تعمیر عیب یابی را بر عهده می گیرد.
  • در نتیجه می توان گفت که هزینه تعمیر چای ساز در تعمیرگاه مجاز کاهش می یابد و در هزینه شما نیز صرفه جویی می شود.

 

روش تعمیرات و عیب یابی چای ساز

به طور کلی تعمیر چای ساز هر برند متفاوت است. به عنوان مثال تعمیر چای ساز فلر با تعمیرات چای ساز تفال متفاوت است. برای تعمیر همه برندها نمی توان از یک روش تعمیر استفاده کرد. تعمیرکار باید اطلاعات و دانش کافی در مورد تکنولوژی ساخت چای ساز داشته باشد و تفاوت های جزئی بین چای سازها را بداند.

  • برای تعمیر چای ساز ابتدا باید بررسی کنید که مشکل چای ساز چیست.
  • اگر مشکل در اتصالات دستگاه باشد باید بررسی کامل انجام شود.
  • در صورت بروز مشکل در عملکرد قطعات داخل چای ساز باید تعمیر شود.
  • باید قطعه جدید با چای ساز، برند و مدل چای ساز هماهنگی کامل داشته باشد.
  • تعمیرات چای ساز یک کار تخصصی است و نیاز به تجربه و مهارت دارد.
  • اگر اطلاعاتی در مورد تعمیر چای ساز ندارید، اقدام به تعمیر این دستگاه برقی نکنید.
  • اگر تعمیرات چای ساز به درستی انجام نشود، ممکن است مشکلات جدیدی برای دستگاه شما ایجاد شود.
  • اگر فکر می کنید توانایی تعمیر دستگاه برقی خود را دارید و اطلاعات کاملی در مورد تعمیرات چایساز دارید، تمام نکات ایمنی را رعایت کنید.
  • رعایت نکات ایمنی یک اصل مهم در تعمیرات است که سلامت شما و چای سازتان را تضمین می کند.

هزینه تعمیر چای ساز و کتری برقی

هیچ کس دوست ندارد درآمد خود را صرف چیزهای بیهوده کند. زیرا هر کدام از ما در طول روز تلاش زیادی برای کسب درآمد می کنیم. مثلا دوست نداریم برای چیزی پول اضافی بدهیم. چه خرید لباس باشد و چه تعمیر کتری برقی. آیا تا به حال برای یک سرویس پول پرداخت کرده اید و متوجه شده اید که دوست شما برای همان سرویس هزینه کمتری پرداخت کرده است؟ ناراحتی شما به اندازه تفاوت قیمت است. نمایندگی مجاز از چند جهت به شما در کاهش هزینه کمک می کند. مواردی که هنگام مراجعه به نمایندگی مجاز تعمیر چای ساز از آن لذت خواهید برد عبارتند از:

  • مطمئن باشید هزینه ای که برای تعویض قطعات می پردازید صرف قطعات اصلی و با کیفیت می شود.
  • از آنجایی که تعمیرگاه مجازی مانند اوژن سرویس تمامی قطعات اصلی برندهای مختلف را در خود جای داده است، قطعه جدید با توجه به برند و مدل چای ساز شما قرار داده شده است.
  • قیمت تمام شده قطعات نسبت به قیمت بازار مناسب است.

 

نتیجه گیری از بررسی خدمات نمایندگی تعمیرات چای ساز در اوژن سرویس

نتیجه گیری از بررسی خدمات نمایندگی تعمیرات چای ساز در اوژن سرویس به شرح زیر می باشد:

  • دسترسی به قطعات فابریک چای ساز با قیمتا منصفانه
  • دسترسی به تعمیرکار حرفه ای چای ساز
  • بهینه سازی هزینه های تعمیر چای ساز تا 75 %

 

 

خدمات مربوط به بخش چای ساز

کاربران می توانند برای تعمیر چای ساز در برندهای مختلف از جمله پارس خزر، تفال، فلر ، مجیک، بوش، گوسونیک، دلمونتی و … شرکت دیجی تعمیر را در اولویت انتخاب خود قرار دهند. مجموعه اوژن سرویس خدماتی در زمینه تعمیر انواع برندهای چای ساز به فعالیت مشغول می باشد. تجربه تکنسین ها و متخصصین حرفه ای مجموعه اوژن سرویسبه ما نشان داده است. از رایج ترین مشکلات و ایرادات چای ساز تشکیل شده از موارد زیر می باشد:

  • روشن نشدن چای ساز
  • قطع نشدن فیوز برق
  • قطع شدن چای ساز قبل از جوشیدن
  • گرم نشدن قوری
  • قطع نشدن کلید چای ساز پس از جوشیدن

در صورت مواجه شدن با چنین ایرادات در عملکرد دستگاه خود جهت تعمیر چای ساز می توانید با پشتیبانی مجموعه اوژن سرویس تماس برقرار کنید. شرکت ما در اسرع وقت نیروهای مجرب و آموزش دیده را برای رفع عیب دستگاه شما اعزام خواهد کرد. استفاده مدام از دستگاه چای ساز می تواند مشکلاتی در عملکرد این دستگاه به وجود آورد. البته این یک موضوع طبیعی بوده و اصلی ترین مسئله در این راستا این است که تعمیر و عیب یابی چای ساز خود را به تعمیرگاه های اصولی و قابل اطمینان بسپارید.

قابل ذکر است تعمیر لوازم خانگی در اوژن سرویس فاقد گارانتی می باشد. تمام برندهای چای ساز برقی موجود در بازار در اوژن سرویس قابل پذیرش و تعمیر می باشد:

 

  • چای ساز تفال Tefal
  • چای ساز فلر feller
  •  
  •  
  •  

تعمیر چای ساز

 

متخصصین مجموعه اوژن سرویس ابتدا دستگاه را عیب یابی می کنند. در صورت رضایت مشتری جهت تعمیر، اقدامات لازم را بعمل خواهند آورد. از جمله خدمات ارائه شده توسط اوژن سرویس می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • استفاده حتی الامکان از قطعات دارای گارانتی
  • تعویض قطعات داخلی چای ساز
  • تکنسین های حرفه ای و آموزش دیده
  • ارائه هزینه های ارزان و به صرفه
  • ارائه کدهای تخفیف ویژه مشترکین دائمی
  •  

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش