تعمیرگاه فکر

تعمیرات فکر

چرا اوژن سرویس

اوژن سرویس به عنوان مرکز تعمیرات فکر در تهران برای جلب رضایت مشتریان عزیز و اهمیت به خدمات، پس از آن که دستگاه تعمیر شده به شما باز گردانده شد،

پس از مدتی با شما تماس می گیرند تا از رضایت شما از خدمات تعمیر اطمینان حاصل نمایند. و سوالاتی از شما می پرسند تا از رضایت شما اطمینان حاصل کنند. چه دلایلی باعث می شود که برای تعمیرات لوازم خانگی فکر، اوژن سرویس را انتخاب کنیم:

  • تمامی خدمات تعمیر و تعویض دارای برگه رسمی از مرکز می باشند.
  • تمامی هزینه های خدمات طبق تعرفه و دارای فاکتور می باشند.
  • تمامی تعمیرکاران حرفه ای و کار آزموده تمامی دوره های مورد نیاز برای تعمیر لوازم خانگی فکر را گذرانده اند و هر ساله با گسترش تکنولوژی ساخت این محصولات دانش تعمیر کاران نیز به روز می شود.
  • تمامی قطعات برای تعویض، اصل بوده و با کیفیت می باشند.
  • در خواست تعمیر و خدمات در نمایندگی تعمیرات فکر هم به صورت تلفنی و هم به صورت آنلاین امکان پذیر است.
  • مهم ترین هدف در این مجموعه ابتدا پایه تعمیر لوازم خانگی است. در نهایت در صورتی که تعمیر پاسخگو نبود تعمیرکار اقدام به تعویض قطعه می نماید.
  • در تمامی نقاط تهران مراکزی برای سرعت بخشیدن به ارائه خدمات تاسیس گردیده است.

معرفی لوازم خانگی فکر

تعمیرات فکر در تمامی ساعات شبانه روز آماده ی پاسخگویی به سوالات شما درباره عیب یابی و تعمیر انواع لوازم خانگی فکر می باشد.

شرکت فکر در سال ۱۹۳۳ در آلمان تاسیس شد. این برند محصولات بسیاری از جمله جاروبرقی، جارو شارژی، ساندویچ ساز، چرخ گوشت، آبمیوه گیری، گوشت کوب برقی، همزن برقی، قهوه ساز، غذا ساز و بسیاری از انواع لوازم خانگی برقی را تولید می کند.

قطعات فکر را از قطعه کالا بخواهید.

 

پرفروش ترین محصولات

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش